Wat zijn we weer lekker op elkaar teentjes aan het trappen.
Ik ben blij met mijn X maar die is zeker niet ideaal. Ik heb weinig ervaring met de 3 maar ik vond het niets, geef mij maar 2 schermen en knoppen voor de zaken die je onder het rijden nodig hebt.
Automatische ruitenwissers? Ja die van mijn 2005 disco 3 werkten ze perfect in een X van 12 jaar nieuwer? Soms. Vaak moet je ze eerst motiveren door op de stalk te drukken etc.
TACC, in ieder geval het op afstand blijven van een andere auto werkte in 2005 in een RR sport ook goed mijn X wil nog wel eens plotseling gaan remmen.
Maar OT want dit gaat over superchargers:
Waarschijnlijk is 23 van de 24 uur op een normale dag een supercharger locatie onderbezet, maar ja net dat eene andere uur die gaat problemen veroorzaken. En als de opzet zo blijft gaat in de drukke tijden de efficiëntie achteruit. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Tesla gaat de rest van de superchargers ook openstellen voor ander gebruik maar ik heb twijfels bij de winst marge.
Ik ben blij met mijn X maar die is zeker niet ideaal. Ik heb weinig ervaring met de 3 maar ik vond het niets, geef mij maar 2 schermen en knoppen voor de zaken die je onder het rijden nodig hebt.
Automatische ruitenwissers? Ja die van mijn 2005 disco 3 werkten ze perfect in een X van 12 jaar nieuwer? Soms. Vaak moet je ze eerst motiveren door op de stalk te drukken etc.
TACC, in ieder geval het op afstand blijven van een andere auto werkte in 2005 in een RR sport ook goed mijn X wil nog wel eens plotseling gaan remmen.
Maar OT want dit gaat over superchargers:
Waarschijnlijk is 23 van de 24 uur op een normale dag een supercharger locatie onderbezet, maar ja net dat eene andere uur die gaat problemen veroorzaken. En als de opzet zo blijft gaat in de drukke tijden de efficiëntie achteruit. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Tesla gaat de rest van de superchargers ook openstellen voor ander gebruik maar ik heb twijfels bij de winst marge.