Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
1000022797.jpg
gefeliciteerd Tesla!
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Vandaag de brandende vraag:
Hoeveel kWh meer heeft Tesla auto´s moet laden dan gemiddeld omdat gister een dag gratis laden was? EN spannen de Nederlanders nog steeds de kroon als het om gratis gaat?
Dat laatste valt nog mee. In Eindhoven stond iemand naast zijn auto aan de betaalde lader. Dus ik hem melden dat het gratis was bij Tesla. Die reageerde: 'ach, voor de paar euro'.
 
Dat laatste valt nog mee. In Eindhoven stond iemand naast zijn auto aan de betaalde lader. Dus ik hem melden dat het gratis was bij Tesla. Die reageerde: 'ach, voor de paar euro'.
Gek is dat he, met stroom kan men niet meer nadenken, terwijl men vroeger voor 10 cent korting per liter gewoon een uur in de file ging staan bij de Tinq. Dat ging voor de meesten ook maar om een paar euro :rolleyes:
 
Vandaag de brandende vraag:
Hoeveel kWh meer heeft Tesla auto´s moet laden dan gemiddeld omdat gister een dag gratis laden was? EN spannen de Nederlanders nog steeds de kroon als het om gratis gaat?

Ik heb gisteren rond 18:00 uur en rond 21:00 uur in de Tesla app gekeken naar de bezetting van de SUC. Alleen Gouda kwam boven de 50% bezetting uit, de rest op 1/4 tot 1/3 bezetting. Van massaal gratis laden was bij ons in de regio geen sprake.

Dat zou wellicht anders zijn als er een mail/app/melding op het scherm was verzonden.

Nb: ik heb zelf niet geladen, ondanks feit dat we slechts 3-4 minuten van SUC-Meerkerk wonen en er later op de avond zelfs langs reden. (bij huidige prijzen kom ik uit op ca. Euro 10,-- voor de 50% die er bij geprikt kon worden -> daar ga ik niet voor bij een SUC staan wachten als het ook tijdens parkeren kan)
 
Nb: ik heb zelf niet geladen, ondanks feit dat we slechts 3-4 minuten van SUC-Meerkerk wonen en er later op de avond zelfs langs reden. (bij huidige prijzen kom ik uit op ca. Euro 10,-- voor de 50% die er bij geprikt kon worden -> daar ga ik niet voor bij een SUC staan wachten als het ook tijdens parkeren kan)

Zou er nu ook niet voor omrijden (10min van SuC Eindhoven af), en ook nooit gedaan. Maar september vorig jaar ging mijn energie contract naar 83ct/kWh, en had ik nog 50.000 referral kilometers staan die begin dit jaar vervielen. Toen ben ik wel geregeld 's ochtends (heel) vroeg mijn krant daar gaan lezen :)

Nu gewoon dynamisch energie contract, heb ik thuis ook "geregeld" 0ct/kWh.