Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Versie Navigatiedata

This site may earn commission on affiliate links.
1645182455118.jpeg
 
  • Like
Reactions: Phil V
Ik heb een update van 2Gb binnen zien komen maar datum kaart is nog steeds 2019. Bij jou een andere versie?

EU-2019.21-12489

ik ben bij tesla Service Center langs geweest en aangegeven dat door het achterlopen van de navigatie er gevaarlijke situatie ontstaan.
verder gebruik ik constant de 'FeedBack" melding en als het echt te gortig is email ik de AP develop afdeling.
 
  • Funny
Reactions: Rqcg
ik ben bij tesla Service Center langs geweest en aangegeven dat door het achterlopen van de navigatie er gevaarlijke situatie ontstaan.
Dan moet je maar als service advisor niet in de lach schieten 😂
en als het echt te gortig is email ik de AP develop afdeling.
De AP afdeling ligt niet wakker van een AP1 auto, da's legacy.
 
Hier ligt het probleem. Iedereen slikt alles maar en zijn te lui om ook zelf actie te ondernemen en die feedback functie te gebruiken🤷🏼‍♂️
Duidelijk een verkeerde generaliserende stemmingmakende conclusie. Tesla is het meest van nabij gevolgde automerk. Misschien wel ‘merk’ tout court. De ganse wereld zit er met een vergrootglas op om elke onvolkomenheid uit te vergroten. Van ‘OTA’ naar ‘terugroepactie’ van ‘onoplettende bestuurder’ naar ‘autopilot veroorzaakt dodelijk ongeval’, zelfs als later blijkt dat de AP niet op stond. Van ‘9 keer minder autobranden’ naar ‘moeten uit parkeergarages geband worden’.
En mochten we lui zijn, dan hadden we geen Tesla kunnen betalen.
Begint op trollen te gelijken. En eerlijk, als je met argumenten af komt dat je navigatie een ongeluk kan veroorzaken, dan is dat zo van de pot gerukt dat ik als technieker ook geen verdere actie zou ondernemen. Hou je geloofwaardig aan de feiten en er zal geluisterd worden en binnen de mogelijkheden een oplossing gezocht worden.
 
Nutteloos wordt dat scherm natuurlijk nooit, je zal hooguit wat functionaliteit verliezen, zoals ik die ben verloren op de iPad Air2 waar ik dit op tik. Werkt prima, maar sommige software draait niet meer.

En dan biedt Tesla nog de mogelijkheid te upgraden naar MCU2, waardoor je wagen weer langermee kan.
 
  • Like
Reactions: job-lek