You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik permiteer mij even een zinnetje uit draadje 241 te gebruiken: Ik verwacht de volgende klachtenregen rond de zomer als blijkt dat ionity netwerk op dit moment volledig ontoereikend blijkt te zijn...
Een half jaar geleden op de heenweg en 4 ween geleden op de terugweg. De heenweg: Ionity Glanon, Macon, Montelimar en Tavel. geen enkele stall bezet. Terugweg: Perpingan, Tavel, Taponas, Ganon wederom waren wij de enige.
Volgens mij zijn er met mij hier velen die nog altijd gratis kunnen laden maar er maar zelden staan. Ik kom minder dan 10x per jaar bij een suc, waarvan er dan meestal 9 voor vakanties.Het aanbod groeit sterk. Vraag is of dat volstaat want ook het aantal EVs stijgt nu snel.
Er is een duidelijk verschil: die HPC zijn duur 0,69€/kWh of zelfs 0,79 voor Ionity. En dus zal alleen wie het echt nodig heeft er gebruik van maken. Dat is toch anders bij SUC waar de prijs onder die van de gewone publieke AC-laders ligt.of voor sommige zelfs gratis. Dat trekt oneigenlijke gebruikers aan.
Klopt. 90% heeft nooit de supercharger nodig, behalve op vakantieVolgens mij zijn er met mij hier velen die nog altijd gratis kunnen laden maar er maar zelden staan. Ik kom minder dan 10x per jaar bij een suc, waarvan er dan meestal 9 voor vakanties.
En dan uitgerekend nog bij Nextmove, de bekendste verhuurder van BEV in Duitsland met een YT kanaal van bijna 100k abonnees. Goed bezig VW50% fout!
Klopt ongeveer, het waren er 100. Schijnbaar staat VW een vergelijkbaar lot te wachten. Over de kwaliteit van M3 is nexmove nog steeds erg te spreken en uiteindelijk gaat dat toch tellen. Ik denk dat ze zich met de model Y wel anders gaan opstellen. Zeker als die uit Brandenburg gaat komen...Klopt. Toen Tesla een controle op afwerkingsproblemen bij levering weigerde, werd een bestelling van 300 (?) M3 gecanceld.
Wel leuk. Een echte freak die gast. Ook oudere id3s krijgen dus nog een betere laadperformanceEn dan uitgerekend nog bij Nextmove, de bekendste verhuurder van BEV in Duitsland met een YT kanaal van bijna 100k abonnees. Goed bezig VW
Oje, dit zit binnen 24uur op DPG.Waar blijft het AD?
Recent in Groningen.
Elektrische auto in lichterlaaie op Coendersweg: “Inzittenden konden net op tijd uitstappen” | 112Groningen, Actueel nieuws over de hulpverleningsdiensten uit Groningen
Een elektrische personenauto is zaterdagochtend volledig uitgebrand aan de Coendersweg in Helpman-Oost in Groningen. De melding van de autobrand kwam omstre ...112groningen.nl
Het gebeurde afgelopen zaterdag. Maar waar in Groningen ligt Helpman-Oost?Oje, dit zit binnen 24uur op DPG.
#Komkommertijd
Het gebeurde afgelopen zaterdag. Maar waar in Groningen ligt Helpman-Oost?
Mijn vrouw gebruikt de AP nooit dus voor haar speelt dat niet. Ze vindt het best wel een grote auto om te parkeren en daarom zie ik ze moest ze voor dezelfde keuze staan voor de ID3 kiezen omdat die compacter is en een grotere koffer opening heeft. Aan de andere kant heeft ze een zware voet en kan ze de acceleratie wel smaken van de Tesla. Haal je er de MY bij dan wordt de keuze al moeilijker vrees ik.Mijn vrouw krijgt nu les in een ID.3 - haar rijbewijs was 10 jaar geleden al verlopen en had het toen niet verlengd want werk zat naast het station en haar huis ook.
Ze vindt het een fantastische auto en zegt dat alle ongemakken van een schakel-auto weg zijn - alleen zicht opzij is wat minder dan wat ze vroeger reed.
Heeft iemand ervaring met zowel ID.3 als Tesla? Ze gaat straks mijn M3 gebruiken en vraag me af welke ze meer gaat waarderen (als je FSD niet meeneemt). Durft iemand een gokje te wagen wat ze meer gaat waarderen van welke auto?
Ze is ondernemer, dus de tweede auto komt via haar. De MY was de eerste keuze, maar er is nu een kans dat ze daar vanaf gaat zien.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zijn/haar rijbewijs liet verlopen. Je vrouw heeft kennelijk niets met autorijden? Of we dan waarde moeten hechten aan haar oordeel dat een ID3 fijn rijdt vraag ik me af. Krijgt ze als ze het haalt een “automaat rijbewijs” en hoe gaat dit in de toekomst ontwikkelen? Schakelen zal helemaal verdwijnen? Maar als je dan toch met iemand zijn oliestoker op pad moet?Mijn vrouw krijgt nu les in een ID.3 - haar rijbewijs was 10 jaar geleden al verlopen en had het toen niet verlengd want werk zat naast het station en haar huis ook.
Ze vindt het een fantastische auto en zegt dat alle ongemakken van een schakel-auto weg zijn - alleen zicht opzij is wat minder dan wat ze vroeger reed.
Heeft iemand ervaring met zowel ID.3 als Tesla? Ze gaat straks mijn M3 gebruiken en vraag me af welke ze meer gaat waarderen (als je FSD niet meeneemt). Durft iemand een gokje te wagen wat ze meer gaat waarderen van welke auto?
Ze is ondernemer, dus de tweede auto komt via haar. De MY was de eerste keuze, maar er is nu een kans dat ze daar vanaf gaat zien.