Fralamjo
Member
Als je met 2% bij een laadpaal terecht komt doe je volgens mij iets verkeerd. Ten eerste is het niet goed voor de accu om zo leeg te rijden en stel er zit een onverwachte wegomleiding in de route en je bent de sjaak. Je gaat gewoon kortere intervals rijden als de range korter is. Na twee uur rijden neem je een pauze bij een fastcharger en ook die worden steeds vaker nu meervoudig uitgevoerd, dan ben je nog lang niet aan het einde van je range. En steeds vaker kan je zien op de app of een lader beschikbaar is.
En al die Tesla rijders die ik nog zie bij een normale fastcharger gewoon wegschoppen naar hun eigen netwerk
btw: kijk eens hier: CCS/Combo Charge Map - Europe allemaal CCS chargers in Europa. Met iets meer range kan je altijd doorrijden naar de volgende; daarom ook niet tot 2% rijden.
En al die Tesla rijders die ik nog zie bij een normale fastcharger gewoon wegschoppen naar hun eigen netwerk
btw: kijk eens hier: CCS/Combo Charge Map - Europe allemaal CCS chargers in Europa. Met iets meer range kan je altijd doorrijden naar de volgende; daarom ook niet tot 2% rijden.