fivari
Maker van de Fivari-charger
Maar wel een ACC en ik herken het dus wel. Dat kan toch.Ik dacht dat jij geen Tesla had?
Ook zonder Tesla neem ik deel aan het verkeer en herken ik bepaalde ergernissen of geneugten: wat een empathie hé.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar wel een ACC en ik herken het dus wel. Dat kan toch.Ik dacht dat jij geen Tesla had?
Op de ring van Amsterdam wordt officieel nooit 120 km/h gereden, maximum snelheid is 100 km/h. En ja, het is daar zo ontzettend druk dat er geen seconde afstand wordt gehouden. Er wordt zo dicht op elkaar gereden dat gaatjes er eigenlijk amper zijn. Het is verbazingwekkend dat er zo weinig ongevallen zijn.
Op de Rotterdamse ring is het niet beter.
Naar mijn ervaring zijn de tussenafstanden van TACC verschillend per merk. Dus ja, afhankelijk van merk zit je met jouw niet-Tesla wel verder van je voorligger dan met een Tesla. Ik vind de tussenafstand van de TACC/Autopilot van Tesla op standje 1 al erg assertief.Maar wel een ACC en ik herken het dus wel. Dat kan toch.
Ook zonder Tesla neem ik deel aan het verkeer en herken ik bepaalde ergernissen of geneugten: wat een empathie hé.
We gaan off-topic, want we bespreken Tesla's TACC. Daarom sluit ik voor mezelf af met: iedereen mag van mij voor mij invoegen, ben altijd relaxed, CC op 103 en hou echt wel afstand...behalve als ik op CC op iemand inloop, dan wil ik afhankelijk van wat er op hogere snelheid links langs komt(en dat is praktisch altijd op de ring), zonder CC er af te halen op het laatste moment inhalen als de linksrijdende maniak() voorbij is. TACC grijpt dan altijd eerder waardoor mijn hele meesterplan in het water valt. Boeh TAC.
Wordt deze niet ‘s nachts gemaakt op dezelfde Tesla productielijn?Wat sommige andere (chinese) automerken doen: schaamteloos, maar dan ook echt compleet schaamteloos Tesla kopieren.
View attachment 545450
En dan ook de kabel zo slordig op de grond laten liggen. Tsk, tsk, tsk.Over schaamteloos reclame... Check de charger :'DView attachment 546199 (en volgens me is dat geen copy maar gewoon echt een tesla charger hahaha)
Dat is de mode tegenwoordig in de media. Mensen zijn niet meer verrast of teleurgesteld, maar razend en ziedend. En waarom is dat? Omdat dat kliks oplevert, en kliks betalen de facturen.Waar komt de terminologie 'vernederen' vandaan?
Groen7 verwijst naar Ecomento.de dat naar Manager Magazin verwijst dat van horen zeggen heeft dat er een project T is. Waarom komt dit nu niet zo geloofwaardig over? Waar komt de terminologie 'vernederen' vandaan? Dat VAG een doel heeft om Tesla voorbij te streven is wel duidelijk, maar dit wordt zo wel erg opgeblazen. Ik zie in het laatste verhaal nergens 'vernederen'.
Edit: link volgorde correct gemaakt.
Uiteindelijk zal er wel een kern van waarheid in het artikel zitten en in dit geval zal VAG zich ten doel gesteld hebben on Tesla voorbij te streven. De tijd zal het leren of dit gaat lukken.
Ter referentie: Tesla werkt in kwartalen, en Q2 is niet afgelopen en eerste maand van Q2 was er geen productie voor Europa omwille van COVID-19. Er worden sinds de heropstart weer auto's gebouwd en schepen volgeladen, maar die zijn in Europa nog niet gearriveerd.In 2020 verkoopt VAG in Europa al ruim 3x zoveel ev’s als Tesla
Lijkt me een voorbeeld van selectief shoppen uit data. Zet er 2019 bij, en het beeld is totaal anders.In 2020 verkoopt VAG in Europa al ruim 3x zoveel ev’s als Tesla
Lijkt me een voorbeeld van selectief shoppen uit data. Zet er 2019 bij, en het beeld is totaal anders.
Naast verklaring van @wooter , speelt waarschijnlijk ook mee dat VAG in 2019 bij sommige modellen in 2019 even op de rem heeft getrapt om de verkopen naar 2020 uit te smeren, zodat die EV-verkopen bijdragen aan reductie van hun gemiddelde CO2 uitstoot voor de 2020 verkopen.
In Friesland hebben ze ook nog Tesla’s uit 2019 met maar 4% bijtellingIn de VS daarentegen blijft de concurrentie met 2019 stock zitten:
Jaguar dealers are offering whopping $20,000 discounts on the I-Pace EV - Electrek
In 2020 verkoopt VAG in Europa al ruim 3x zoveel ev’s als Tesla
In Friesland hebben ze ook nog Tesla’s uit 2019 met maar 4% bijtelling