BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
So much for the Jaguar I-pace....
Jaguar I-Pace verkoopcijfers Nederland
AutoWeek.nl: Overzicht van verkoopcijfers Jaguar I-Pace in Nederland sinds 1983
www.autoweek.nl
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En hoeveel Model S en X? ...So much for the Jaguar I-pace....
Jaguar I-Pace verkoopcijfers Nederland
AutoWeek.nl: Overzicht van verkoopcijfers Jaguar I-Pace in Nederland sinds 1983www.autoweek.nl
Volgens mij zitten daar dezelfde accu's in als bij de Hyundai Kona, en was de terugroepactie verwacht.Chevrolet (Bolt/Opel Ampera-e) roept wereldwijd auto’s terug ivm gevaarlijke accu’s.
Ben benieuwd of dit bericht in het AD en Autoweek komt?
Alle elektrische Chevrolets wereldwijd teruggeroepen om gevaarlijke accu
Eerder had fabrikant General Motors een gedeeltelijke terugroepactie bekendgemaakt, maar het probleem blijkt bij meer auto's te spelen. Er kan brand ontstaan.nos.nl
Yep. Op tweakers General Motors roept nieuwe Chevrolet Bolt-EV's terug wegens brandgevaar accu zijn de reacties niet mals.Chevrolet (Bolt/Opel Ampera-e) roept wereldwijd auto’s terug ivm gevaarlijke accu’s.
Ben benieuwd of dit bericht in het AD en Autoweek komt?
Alle elektrische Chevrolets wereldwijd teruggeroepen om gevaarlijke accu
Eerder had fabrikant General Motors een gedeeltelijke terugroepactie bekendgemaakt, maar het probleem blijkt bij meer auto's te spelen. Er kan brand ontstaan.nos.nl
En hoeveel Model S en X? ...
So much for the X... 0 % (1 stuks), 4 Models S.
Wel realistisch blijven. Het segment ligt op zijn gat.
Vooral de comments zijn dan geld waard. Zo snel laden is dus overkill, net zoals een accu met een range van 1000 km...GAC Aion: 0-80% SOC in 8 minuten?
GAC Aion V 6C Promises 8-Minute Charge Times, 1000 Kilometer Range
Die comments komen in beeld via een zwarte balk, onderaan het artikel.Vooral de comments zijn dan geld waard. Zo snel laden is dus overkill, net zoals een accu met een range van 1000 km...
Nog even bekeken, dit is dus gewoon een broodje aap verhaalGAC Aion: 0-80% SOC in 8 minuten?
GAC Aion V 6C Promises 8-Minute Charge Times, 1000 Kilometer Range
En die 866 (of zo) geleverde Models 3 dan?Erm, de S en X zijn niet leverbaar. Wel geïnformeerd blijven
Nog even bekeken, dit is dus gewoon een broodje aap verhaal
0-80% laden in 8 minuten, met laadvermogens tot 500 kW.
Dat is dus 66.66 kWh dat je kan laden.
Ik weet één ding, die wagen rijdt geen 1000 km op 66 kWh. Waarschijnlijk eerder 300km.
12 minuten aan 350 kWh is 70kWh. Daar rij je met een SUV geen 500 km meeDe 1000km opgave is volgens de oude NEDC norm. De WLTP zal dan zeker lager uitvallen, wellicht rond de 850? Nog steeds fors.
Maar ik ben het met je eens: het klinkt allemaal te goed om waar te zijn... Al hoop ik natuurlijk dat ze het kunnen waarmaken.
Sowieso: 500kW laders, die bestaan (openbaar) denk ik nog niets eens. De huidige snelladers in Europa met het grootste vermogen zijn dacht ik 350kW. 8 minuten voor 0-80% wordt dan theoretisch 12 minuten. Wat nog steeds heel snel zou zijn.
Volgens het artikel is de ambitie van Aion om eind van het jaar 100 van die 500kW laders in China te hebben. Over Europa wordt niet gesproken en de vraag is ook of die auto uberhaupt naar Nederland komt?
Anyway: alle vooruitgang in EV-land juich ik toe, dus laat maar komen!
En dat nog eens bruto ook, dus zonder de laadverliezen.12 minuten aan 350 kWh is 70kWh. Daar rij je met een SUV geen 500 km mee
Ik haal 500km range met mijn Model 3 SR+ als ik 80-85 km/u met de vrachtwagens meerijdt op de rechterbaan en blijf dan ruim onder de 10kWh/100km. Er zijn hier vast wel hypermilende Model X-eigenaren die op die manier met 14kWh/100km uitkomen.Nee, dat lijkt mij ook niet. Zou 14kWh/100km betekenen. Een Model 3 achtige auto met een snelheid van 100km/h redt dat wel, maar een SUV... nee lijkt me sterk.
da's netjes!Ik haal 500km range met mijn Model 3 SR+ als ik 80-85 km/u met de vrachtwagens meerijdt op de rechterbaan en blijf dan ruim onder de 100kWh/100km. Er zijn hier vast wel hypermilende Model X-eigenaren die op die manier met 14kWh/100km uitkomen.
Het leven is te kort om achter een vrachtwagen aan te slakken.Er zijn hier vast wel hypermilende Model X-eigenaren die op die manier met 14kWh/100km uitkomen.