Ja. Vanzelfsprekend toch!Moet Donkervoort ook maar elektrisch worden?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Vanzelfsprekend toch!Moet Donkervoort ook maar elektrisch worden?
Ik vind dat zo typisch. "waarom een uitzondering maken"...
Je kan toch prima een stelregel zetten dat merken met volume minder dan X aantal stuks per jaar vrijgesteld worden van bepaalde milieuregels?
Moet Donkervoort ook maar elektrisch worden?
Ik denk niet dat als ferrari overgaat naar 100% elektrisch dat dat iets uitmaakt. De winst zit m natuurlijk in de volumemerken.
Ik denk dat er altijd wel een markt zal zijn voor supercars die niet electrisch rijden. Tegenwoordig is het ook niet nodig om in een oude Daf te rijden....en toch zie je ze nog.Dat is net zo'n logica als van mijn overbuurman. Die zegt bijv. wat maakt die ene diesel van mij nu uit...
Als dat alle autobezitters in de wereld zeggen dan maakt het natuurlijk wel uit.
Los daarvan waar wil je nog tanken dadelijk als 99,9% elektrisch is over 50 jaar.
Oldtimers misschien. Nieuw is ICE dood.Ik denk dat er altijd wel een markt zal zijn voor supercars die niet electrisch rijden.
Behalve niemand wil vrijwillig in Priussen rijden, maar verkiest dan een auto zonder hybride aandrijving.
Ik denk dat er altijd wel een markt zal zijn voor supercars die niet electrisch rijden. Tegenwoordig is het ook niet nodig om in een oude Daf te rijden....en toch zie je ze nog.
Op zich wel interessant om te zien of die uitzondering gemaakt gaat worden....wat is de macht van de oude auto lobby nog?
Heel veel PHEV's zijn mild hybrids waar de merken zelfs niet meer de moeite doen om het op de achterklep te zetten omdat er geen fiscaal voordeel meer aan hangt, maar wel nodig is om binnen de CO2-uitstoot-limiet te vallen.Nog steeds meer PHEV verkocht dan BEV in 2021
Vanuit de benadering: hoe vermijd je met de beschikbare batterijen zoveel mogelijk CO2-uitstoot kom je op dit moment wellicht bij inzet in PHEV terecht
Ik denk dat ik de belastingdienst maar ge vragen om mijn tarief te verlagen. Als ze dat alleen voor mij doen dan maakt dat voor de rest van het land toch niet uit.Ik vind dat zo typisch. "waarom een uitzondering maken"...
Je kan toch prima een stelregel zetten dat merken met volume minder dan X aantal stuks per jaar vrijgesteld worden van bepaalde milieuregels?
Moet Donkervoort ook maar elektrisch worden?
Ik denk niet dat als ferrari overgaat naar 100% elektrisch dat dat iets uitmaakt. De winst zit m natuurlijk in de volumemerken.
Is een joke stuur nu ineens in?VW toont compact EV-model met 57kWh-accu en richtprijs van ruim 20.000 euro
Volkswagen heeft de ID.Life onthuld, een studiemodel voor een compacte elektrische auto. Het bedrijf wil zo'n auto in 2025 daadwerkelijk uitbrengen. De vanafprijs zal tussen de 20.000 en 25.000 euro liggen en het voertuig moet een accupakket met een capaciteit van 57kWh krijgen.tweakers.net
Helaas kan ik geen proefrit gaan maken. Maar ik heb iedere 20K nieuwe aandrijfassen en luchtvering nodig. Dat heeft een Mercedes van 2018 vermoedelijk niet nodig. En zo af en toe een nieuwe drive-train en koplampen. En mijn deurpanelen kan ik zelf wel weer op hun plek rammen als ze los komen. Innovatie is gestopt anderhalf jaar geleden toen we verkeerslichtherkenning kregen. Verder ben ik wel blij met AP en navi die mij verstaat.Hoe weet je dat de voorsprong van Tesla kleiner wordt? Je hebt het over het veercomfort van jouw Model S, maar die is uit 2018. Sindsdien heeft Tesla de 2019 Model S LR en Performance geïntroduceerd, waarbij de vering en ook geluidsisolatie onder handen zijn genomen. En inmiddels is er de 2021 Model S LR en Plaid, waarbij opnieuw aan het veercomfort is gesleuteld, plus active noise cancellation is geïntroduceerd. Ik vermoed dat het intussen een wereld van verschil is met wat je nu rijdt.
Ik doe al 185000km met de originele. Ik rij wel altijd in laagste stand. Als ik een sprintje die in standaard stand ‘hoor’ ik ze wel. Onlangs nog laten checken en ze zijn nog ok.Maar ik heb iedere 20K nieuwe aandrijfassen en luchtvering nodig.
Iedere 20K km nieuwe luchtvering?Helaas kan ik geen proefrit gaan maken. Maar ik heb iedere 20K nieuwe aandrijfassen en luchtvering nodig. Dat heeft een Mercedes van 2018 vermoedelijk niet nodig. En zo af en toe een nieuwe drive-train en koplampen. En mijn deurpanelen kan ik zelf wel weer op hun plek rammen als ze los komen. Innovatie is gestopt anderhalf jaar geleden toen we verkeerslichtherkenning kregen. Verder ben ik wel blij met AP en navi die mij verstaat.