You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eureka! BMW heeft verdienmodel voor zijn garages terug met elektromotoren die onderhoud nodig hebbenBMW's Magnet-Less Motor: How Does It Work?
Here's why this old-school technology is back in BMW's newest high-performance EV.www.motortrend.com
En reken maar dat ze onderhoud nodig hebben met zo'n complexe setup.Eureka! BMW heeft verdienmodel voor zijn garages terug met elektromotoren die onderhoud nodig hebben
Nu alleen nog de onderhoudsloze motoren verbieden in de EU. Dat lukt de Duitse lobby vast wel.
Zijn die stippellijnen rondom de ledematen bedoeld zodat de gemiddelde Amerikaan ook herkend wordt binnen de marges?
Ja, want die gaan wel gretig afgenomen worden en het verschil maken. De 6 cylinders kan je op 2 handen tellen en de 8 cylinders daar heb je maar enkele vingers voor nodig. Neem daarbij nog dat de benzine er ook niet goedkoper op wordt en dus de meeste, die hard tegen EVs staan de joelen, uit de boot zullen vallen.Terwijl VW, Audi en MB geen nieuwe ICE in ontwikkeling meer geven, willen ze bij BMW nu toch nog een nieuwe generatie van verbrandingsmotoren (Otto, Diesel, 6- en 8 cylinder) ontwikkelen en op de markt brengen.
Redenering: Onvoldoende laad infrastructuur.
De redenering van deze "Entwicklungsvorstand" Frank Weber klopt volgens mij niet. Wie een BMW kan betalen, heeft ook de mogelijkheid om thuis te laden.
BMW-Entwicklungsvorstand Frank Weber im Interview: „BMW entwickelt ganz neue Benziner und Diesel“
Der BMW-Entwicklungsvorstand äußert sich zum neuen 7er, zur großen Vielfalt an Fahrzeugarchitekturen, zum Verbrennungsmotor und dessen Zukunft, die er sieht, sowie zur Effizienzsteigerung bei Elektrokomponenten.www.auto-motor-und-sport.de
Van één ding verschoot ik wel erg: De draaicirckel op die i4 is nog groterWeer eens een prachtige review / vergelijking van Mat Watson. Het verdict op het einde is eenduidig:
Ik verschoot van het verschil in gewicht, 400kg.Van één ding verschoot ik wel erg: De draaicirckel op die i4 is nog groter
Groot verschil maar toch is de M50 sneller op de 400m...Ik verschoot van het verschil in gewicht, 400kg.
... onder ideale omstandigheden. Blijkbaar zat het met de grip niet zo goed. Opvallend hoeveel gripverlies ie heeft in het filmpje terwijl de Model 3 probleemloos gelanceerd wordt.Groot verschil maar toch is de M50 sneller op de 400m...
Let op: De M3P in de Quarter Mile test is trager om verschillende redenen:Groot verschil maar toch is de M50 sneller op de 400m...