Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.

Tsja... het land waar de meest gekke patenten bestaan zoals deze.... zo obvious... vraag me af niet al een eerder patent met daarom "gestures recognition via camera" ofzo al bestaat waardoor deze feitelijk nutteloos is.


Je kunt altijd patenten registreren... maar of ze stand houden bij de rechter is een ander verhaal.
 
Dit hoort eigenlijk in het draadje “wat anderen met andere automerken doen”
98EAB211-8607-4FDA-AEDB-561DF8C77E68.jpeg
 
Terwijl VW, Audi en MB geen nieuwe ICE in ontwikkeling meer geven, willen ze bij BMW nu toch nog een nieuwe generatie van verbrandingsmotoren (Otto, Diesel, 6- en 8 cylinder) ontwikkelen en op de markt brengen.
Redenering: Onvoldoende laad infrastructuur.
De redenering van deze "Entwicklungsvorstand" Frank Weber klopt volgens mij niet. Wie een BMW kan betalen, heeft ook de mogelijkheid om thuis te laden.

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: job-lek
Terwijl VW, Audi en MB geen nieuwe ICE in ontwikkeling meer geven, willen ze bij BMW nu toch nog een nieuwe generatie van verbrandingsmotoren (Otto, Diesel, 6- en 8 cylinder) ontwikkelen en op de markt brengen.
Redenering: Onvoldoende laad infrastructuur.
De redenering van deze "Entwicklungsvorstand" Frank Weber klopt volgens mij niet. Wie een BMW kan betalen, heeft ook de mogelijkheid om thuis te laden.

Ja, want die gaan wel gretig afgenomen worden en het verschil maken. De 6 cylinders kan je op 2 handen tellen en de 8 cylinders daar heb je maar enkele vingers voor nodig. Neem daarbij nog dat de benzine er ook niet goedkoper op wordt en dus de meeste, die hard tegen EVs staan de joelen, uit de boot zullen vallen.

Ik ben benieuwd of deze in de EU zullen geleverd worden….ach.