ook in Wezep gelegen?
Ook genist?
Nee, pantsergenie. Vandaar de Leopard.
Maar we zijn behoorlijk off-topic aan het gaan...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ook in Wezep gelegen?
Nu snap ik ook waarom ik al weken vacatures te zien kreeg voor een job bij Fisker België.Ben bang dat het zijn 2e faillissement wordt. Wel jammer, hij ontwerpt mooie auto's, ooit serieus naar de Fisker Karma gekeken. Erg mooi, maar hybrid en niet echt goed (technisch). Dus niet gekocht en blij dat ik het niet gedaan heb, failliet. Nu weer, best mooie auto (niet super bijzonder) die niet verkoopt (20 per maand !).
...en ik zat zelf nog wel bij het 41ste Genie batalon in Seedorf...als hospik.Leopard bruggenlegger is van de genie hè…
Jazeker in Wezep zat/zit de pantsergenie, PMK kazerne. Leopard met bruggenlegger. Maar idd off topic.Ook genist?
Nee, pantsergenie. Vandaar de Leopard.
Maar we zijn behoorlijk off-topic aan het gaan...
Als ie V2G zou hebben, zou je hem gewoon voor de deur neer kunnen zetten en nooit mee rijden en als thuisaccu gebruiken.
Leuke aanbieding zo.
Oh leuk, weer een concept die nooit op de baan komt, met technologie die nog uitgevonden moet worden. Misschien vinden ze nog ergens een helling om de concept vanaf te duwen.
Daar is vast wel wat op te verzinnen. 3 kW 12V-220V omvormer erin leggen of zo.Als ie V2G zou hebben, zou je hem gewoon voor de deur neer kunnen zetten en nooit mee rijden en als thuisaccu gebruiken.
Op dat vlak trekt het zeer op Volvo, op zich ook redelijk goed en comfortabel uitgerust, maar als je wat wil meenemen behoorlijk klein qua ruimte.Ik vond de Polestar ook erg tegenvallen. Klein van binnen, been ongemakkelijk tegen middenconsole enzo. Geen concurrent momenteel.
Feilloos
Wat de vorstelijke i5 op de snelweg heel goed kan, is autonoom rijden. In de i5 hoef je niet meer om de tien seconden het stuur te grijpen om de software te bewijzen dat je er nog bent. Hij blijft zonder handen feilloos op zijn weghelft zonder het lichte zwalken dat veel auto’s met zo’n lane keeping-systeem tot nu toe kenmerkte. Hij kan ook zelf van baan verwisselen. Daarvoor hoef je alleen richting aan te geven en met een blik op de linker- of rechterbuitenspiegel de koersverandering te bekrachtigen. De auto reageert feilloos, tenzij hij bij inhalen achteropkomend verkeer op de linkerbaan te dichtbij acht. De routine went verbazingwekkend snel.
Vergeet de conclusie niet (en de prijs):Bas van der Putten kijkt in NRC naar de nieuwe i5 (betaalmuur): Brede auto’s als de BMW i5 laten in parkeergarages een regenboog aan laksporen achter.
Dit stukje Duits rood vlees gooi ik hier alvast de groep in :