Ja.Iemand enig idee.
Zouden ze model 3 ook in de winter op zomerbanden blijven uitleveren?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Iemand enig idee.
Zouden ze model 3 ook in de winter op zomerbanden blijven uitleveren?
De contactlijm je moet “droog” zijn. Dat zal ook op de instructies van de lijm staan.Ik ga dit weekend aan de gang en heb nog 1 vraagje: heb je de contactlijm helemaal laten drogen, of heb je de foam aangebracht terwijl de lijm nog “nat”was?
Iemand enig idee.
Zouden ze model 3 ook in de winter op zomerbanden blijven uitleveren?
Helder, dankjewel.
Dan ga ik alvast op zoek naar winterbanden.
Ben bang dat eind november of begin december er wat minder aanbod te vinden is.
Een jaar geleden al iets over gelezen hier op TMC (was het niet Wim S die hier iets over geschreven had?). Truuk : wissel je velgen naar de stock velgen als je voor service naar een SEC gaat. Voor mij ook de reden om voor de winterbanden set van Tesla te gaan. Niet overdreven duurder geprijst en geen issues bij service beurten.Maar hoe zit het dan met de garantie? Ik heb andere velgen en daardoor vervalt de garantie op alles wat met stuur en ophanging te maken heeft. Vbtje: stuur stond bij aflevering niet recht. Een week na levering, en na de nieuwe velgen, een afspraak gemaakt. 40€ moeten betalen om de auto enkel op de brug te rijden en er terug af. "Mijnheer dit zijn geen originele Tesla velgen hierdoor vervalt de garantie op het aandrijfgeheel". Stuur nog steeds niet recht. Het gaat me niet om de 40€ maar wat als er echt iets stuk gaat.... .
Een jaar geleden al iets over gelezen hier op TMC (was het niet Wim S die hier iets over geschreven had?). Truuk : wissel je velgen naar de stock velgen als je voor service naar een SEC gaat. Voor mij ook de reden om voor de winterbanden set van Tesla te gaan. Niet overdreven duurder geprijst en geen issues bij service beurten.
Okay veel meningen maar wat is nu de conclusie als het gaat om stille winterband voor een 19" velg...?
Service beurt ? Ben al jaren niet geweestEen jaar geleden al iets over gelezen hier op TMC (was het niet Wim S die hier iets over geschreven had?). Truuk : wissel je velgen naar de stock velgen als je voor service naar een SEC gaat. Voor mij ook de reden om voor de winterbanden set van Tesla te gaan. Niet overdreven duurder geprijst en geen issues bij service beurten.
Een jaar geleden al iets over gelezen hier op TMC (was het niet Wim S die hier iets over geschreven had?). Truuk : wissel je velgen naar de stock velgen als je voor service naar een SEC gaat. Voor mij ook de reden om voor de winterbanden set van Tesla te gaan. Niet overdreven duurder geprijst en geen issues bij service beurten.
Winterbanden zijn tegenwoordig stiller dan zomerbanden. En de Pilots maken veel lawaai. De AutoWeek winterbandentest is weer uit. Conti staat bovenaan. Pirelli bungelt ergens onderaan. De beste winterbanden van 2019Deze week via de LM door Profile gemonteerd gekregen: Wintrac Pro 235/45 R 18 98V. Maakt subjectief zeker niet meer lawaai dan de Michelin Pilots die er als zomerbanden onder zaten.
Profile leverde hem af op 3,4 bar. Dat vond ik wat gortig en hobbelig. Op 3,1 bar (bij 10 graden) rijd hij veel comfortabeler.
Waarom lijken deze resultaten niet op de gegevens op de bandenlabels ?
Tesla Family members: vroeger bij mijn auto's wisselde ik mijn banden op velg winter-zomer altijd zelf en legde de andere set in de garage. kruissleutel, goede krik en klaar in 45 minuten. Wat is jullie ervaring, is dat te doen met de Tesla 3 en S. of zitten de wiel moeren zo asociaal vast dat dat niet te doen is? Ik meen daar iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden..... gericht zoeken is toch wel moeilijk op dit forum, of dat ligt aan mij