Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

What zit er in mijn Frunk.

This site may earn commission on affiliate links.
18AF41BA-3C80-47EB-A494-8CFC47680537.jpeg 59AC744C-730F-4BF8-AA80-EC87AC15B942.jpeg 305C1210-BAED-410A-924C-8E65A4E66597.jpeg 59AC744C-730F-4BF8-AA80-EC87AC15B942.jpeg


En op vakantie de UMC ook. Setje verloopstekkers komen er ook bij.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Een collega belde me afgelopen week, of een vreemde rammel mij ook bekend voorkwam bij het optrekken. Dat ontkende ik, waarna hij een afspraak ging maken bij Tesla om de ophanging en stuurinrichting 's na te laten kijken.

Gelukkig kwam hij er dezelfde avond nog achter dat er een fles in de funk lag die bij elke versnelling tegen de wand bonkte..

Geen foto maar vond het toch wel leuk in dit draadje passen.
 
EDE6A1DC-DDFD-4095-8568-8F29A185704E.jpeg
BBE6D5F1-3903-4270-90C2-41BAEE32642D.jpeg
8D537E84-7370-4D8F-B7C4-47AEAEAE9F24.jpeg
Sinds de M3 en de daarmee gepaard gaande toegenomen drukte heb ik mij in de “frunk-strategie” volkomen toegelegd op lange wacht- en laadtijden bij de SUC’s. De wat praktische inhoud heeft daarbij plaats gemaakt voor een wat meer pragmatische en ten dele bourgondische vulling.

Mijn frunk:

1. Bolognese-chips (in de auto eten bleek te rommelig, ondanks autopilot)
2, Door mijn schoonmoeder gemaakte duitsche “rollkuchen”. Uit veiligheidsoverwegingen in Tupperware verpakt. Onovertroffen...
3. Kruidenboter (gaat prima bij nr 2)
4. 10 eieren van vrije uitloop-kippen. Ik heb altijd al eens een omelet willen maken op een motorkap. Bij de toenemende hitte van de afgelopen dagen altijd een 10-tal bij de hand. Ben wel altijd op zoek naar een warme ICE-motor, het liefst bij een SUC dicht bij de snelweg. Tot nog toe niet gelukt, maar ik blijf hopen. Het is immers nog geen zomer...
5. 4 flessen Madchentraube. Lekker wit slobberwijntje van de Lidl. LET OP: altijd alleen gebruiken in combinatie met de app: “Hoe ver kan ik gaan” (voor IOS en Android) waarmee redelijk nauwkeurig je alcoholpromillage kan worden voorspeld naar rato van de wacht- en laadtijd.
6. 2 wijnglazen. Je maakt vrienden voor het leven bij de SUC, dus waarom altijd alleen drinken?
7. Sonnema Berenburg: alleen voor de passagiers. En voor die ene keer dat ik de “Camperstand” wilde uitproberen na een lange rit.
8. Dalmore whiskey; alleen na het einde van de rit!
9. Filet Americain. Alternatief voor nr. 3.
10. Paulaner Weizenbier. Af en toe tref je ook mensen die geen wijn, Berenburg of Dalmore lusten. Rare gasten...
11. Het Tesla-hesje uit de verband- en EHBO-etui. Die paste zelf niet meer in de frunk, dus je moet keuzes maken.
12. Truffels van Bonroyaal, heerlijk te combineren met witte wijn.
13. Citroenpers. Ooit vond ik citroensap op de truffels heerlijk, maar die fase ben ik nu voorbij. De pers ben ik vergeten eruit te halen.
14. Gesneden kaas. Heerlijk bij de witte wijn.
15. Ongesneden jonge kaas, 500 gram. Zie 14.
16. Kaasschaaf. Zie 15. Happen nemen uit zo’n homp (toen ik de schaaf nog niet bij me had) werd als onopgevoed beschouwd. Ook te gebruiken bij nr 4.
17. Toffifee. Meer een nagerecht en op dringend verzoek van mijn vrouw aan het assortiment toegevoegd. Let wel op bij te warme temperaturen.
18. Beef Stroganoff. Voor de echt lange wachttijden.
19. Noudles. Beetje warm koelwater bij een ICE aftappen (voor locatievoorkeur zie 4). Aanlengen. Smullen maar.
20. Klein glaasje voor de Jagermeister. Die was op, toen kwam de Dalmore (zie nr. 8). Glaasje is echter ook te gebruiken voor whiskey.
21. Opkikkertje. Voor bereidingswijze zie nr 19.
22. Een rode Tesla-stekker. Heb ik nog nooit gebruik, misschien ook omdat voor de laadkabels geen ruimte meer was.
 
View attachment 398898 View attachment 398899 View attachment 398900 Sinds de M3 en de daarmee gepaard gaande toegenomen drukte heb ik mij in de “frunk-strategie” volkomen toegelegd op lange wacht- en laadtijden bij de SUC’s. De wat praktische inhoud heeft daarbij plaats gemaakt voor een wat meer pragmatische en ten dele bourgondische vulling.

Mijn frunk:

1. Bolognese-chips (in de auto eten bleek te rommelig, ondanks autopilot)
2, Door mijn schoonmoeder gemaakte duitsche “rollkuchen”. Uit veiligheidsoverwegingen in Tupperware verpakt. Onovertroffen...
3. Kruidenboter (gaat prima bij nr 2)
4. 10 eieren van vrije uitloop-kippen. Ik heb altijd al eens een omelet willen maken op een motorkap. Bij de toenemende hitte van de afgelopen dagen altijd een 10-tal bij de hand. Ben wel altijd op zoek naar een warme ICE-motor, het liefst bij een SUC dicht bij de snelweg. Tot nog toe niet gelukt, maar ik blijf hopen. Het is immers nog geen zomer...
5. 4 flessen Madchentraube. Lekker wit slobberwijntje van de Lidl. LET OP: altijd alleen gebruiken in combinatie met de app: “Hoe ver kan ik gaan” (voor IOS en Android) waarmee redelijk nauwkeurig je alcoholpromillage kan worden voorspeld naar rato van de wacht- en laadtijd.
6. 2 wijnglazen. Je maakt vrienden voor het leven bij de SUC, dus waarom altijd alleen drinken?
7. Sonnema Berenburg: alleen voor de passagiers. En voor die ene keer dat ik de “Camperstand” wilde uitproberen na een lange rit.
8. Dalmore whiskey; alleen na het einde van de rit!
9. Filet Americain. Alternatief voor nr. 3.
10. Paulaner Weizenbier. Af en toe tref je ook mensen die geen wijn, Berenburg of Dalmore lusten. Rare gasten...
11. Het Tesla-hesje uit de verband- en EHBO-etui. Die paste zelf niet meer in de frunk, dus je moet keuzes maken.
12. Truffels van Bonroyaal, heerlijk te combineren met witte wijn.
13. Citroenpers. Ooit vond ik citroensap op de truffels heerlijk, maar die fase ben ik nu voorbij. De pers ben ik vergeten eruit te halen.
14. Gesneden kaas. Heerlijk bij de witte wijn.
15. Ongesneden jonge kaas, 500 gram. Zie 14.
16. Kaasschaaf. Zie 15. Happen nemen uit zo’n homp (toen ik de schaaf nog niet bij me had) werd als onopgevoed beschouwd. Ook te gebruiken bij nr 4.
17. Toffifee. Meer een nagerecht en op dringend verzoek van mijn vrouw aan het assortiment toegevoegd. Let wel op bij te warme temperaturen.
18. Beef Stroganoff. Voor de echt lange wachttijden.
19. Noudles. Beetje warm koelwater bij een ICE aftappen (voor locatievoorkeur zie 4). Aanlengen. Smullen maar.
20. Klein glaasje voor de Jagermeister. Die was op, toen kwam de Dalmore (zie nr. 8). Glaasje is echter ook te gebruiken voor whiskey.
21. Opkikkertje. Voor bereidingswijze zie nr 19.
22. Een rode Tesla-stekker. Heb ik nog nooit gebruik, misschien ook omdat voor de laadkabels geen ruimte meer was.
Hmmmmm waar spreken we af? Houdbaarheids datum komt snel dichterbij....;)
 
  • Like
Reactions: Karel
Vandaag twee grote steurs gaan halen in Schilde. Eentje in de frunk en Eentje in de trunk. 😅 :cool: View attachment 702448View attachment 702450View attachment 702451View attachment 702452View attachment 702453View attachment 702454View attachment 702455

filmpjes staan op mijn instagram.
Zou het gezicht eens willen zien van de agent die jou aan de kant zet en vraagt om de inhoud van je frunk te zien:eek::D
 
Zou het gezicht eens willen zien van de agent die jou aan de kant zet en vraagt om de inhoud van je frunk te zien:eek::D
Zoiets vroeger in mijn jeugd (jaren 70) meerdere keren meegemaakt. We hadden toen thuis een aquarium met 3500 liter zeewater. Een paar keer per jaar reden we naar de Oosterschelde om zeewater te halen. Aan de grenscontrole ( toen was dat nog tussen NL en B) gingen ze dikwijls met priemen in de bidons voelen en van het water proeven. 😅
 
  • Funny
Reactions: job-lek