Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
citaat uit artikel:
Waarom uitlaten onder een Tesla? Deels omdat de eigenaar het leuk vindt om mensen te trollen, maar ook omdat hij het geluid van een uitlaat miste. Want deze Tesla Model 3 met uitlaten maakt echt geluid.


mission accomplished ;):D

Ik de categorie schetenkussen kan Tesla ook een keuzemenu met V8 / boxermotor / lelijke eend / etc. introduceren.
Aanzetten, motor selecteren en vervolgens via speakers geluid nabootsen obv snelheid en stroompedaal ;)
 
Ach ja, een EV met uitlaten. Zo is Tesla zelf ook begonnen: een Mercedes CLS met Tesla drive-train en op de carrosserie gelaste uitlaten om de ware aard van het beestje te verhullen tijdens testritten (citaat is uit de biografie over Musk).
 

Attachments

  • C86571E4-4138-4F30-9D39-C000E82F56CC.jpeg
    C86571E4-4138-4F30-9D39-C000E82F56CC.jpeg
    194.2 KB · Views: 61
  • Like
Reactions: Nowyony and Gaston
Ik zou het graag zo hebben, maar de kans is ook dat de betrokken agent en rechter die dit op hun bord krijgen van mening kunnen zijn dat de Tesla rijder ook wel rechts had kunnen rijden.

Ik vind overigens van niet, maar het is aan mensen die nauwelijks afstand houden soms moeilijk uit te leggen dat een aan 60 km/u rijdende auto niet 4 meter lang is, maar eigenlijk 4 meter, met 30 meter veiligheidsafstand vooraan en 30 meter achteraan, waar nooit een andere auto in mag rijden.
 
Een rechter treedt op als er aangifte wordt gedaan en een rechtspraak van toepassing is. De BMW rijder zal dan zijn boete krijgen en de teslarijder een woordje ter verbetering... Zelf ook meegemaakt met een mishandeling (ik werd toen mishandeld en de rechter vond dat ik gewoon had moeten doorrijden i.p.v. met de man in gesprek gaan over zijn misstap.).
Op basis van camerabeelden van derde zal de politie geen aangifte doen.
 
  • Informative
Reactions: JanG007
Ik zou het graag zo hebben, maar de kans is ook dat de betrokken agent en rechter die dit op hun bord krijgen van mening kunnen zijn dat de Tesla rijder ook wel rechts had kunnen rijden.

Ik vind overigens van niet, maar het is aan mensen die nauwelijks afstand houden soms moeilijk uit te leggen dat een aan 60 km/u rijdende auto niet 4 meter lang is, maar eigenlijk 4 meter, met 30 meter veiligheidsafstand vooraan en 30 meter achteraan, waar nooit een andere auto in mag rijden.

uit het filmpje vond ik, in dit geval, ook niet dat de Tesla iemand op aan het houden was door links te rijden.
Die BMW ging al snel naar rechts om in te halen en bleef dan wat hangen precies. Hoe dat dit allemaal een trigger zou kunnen vormen voor zo’n gedrag?…vreemd.. of gaf de Tesla op diezelfde moment een dot gas waardoor hij z’n actie niet kon afronden en serieus in z’n “mannelijkheid” werd genomen.

anyway, vreemde situatie en erg overdreven reactie, wss een zeer slechte dag gehad o_O