You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zal ook best even zoeken zijn geweest naar die wat ongebruikelijke bestemming...Nu nog zorgen dat de automobilisten er iets van gaan begrijpen. Een kennis van mijn zus had met zijn e-tron 17 uur over zijn reis naar de Dolomotien gedaan (vóór het hoogseizoen) en onderweg 7 keer geladen. Dat ligt niet aan de auto of aan Ionity maar wel aan wie er achter het stuur zit.
Hoezo?Zal ook best even zoeken zijn geweest naar die wat ongebruikelijke bestemming...
Nu nog zorgen dat de automobilisten er iets van gaan begrijpen. Een kennis van mijn zus had met zijn e-tron 17 uur over zijn reis naar de Dolomieten gedaan (vóór het hoogseizoen) en onderweg 7 keer geladen. Dat ligt niet aan de auto of aan Ionity maar wel aan wie er achter het stuur zit.
Ik kon de ‘dolomotien’ niet zo snel vinden in mijn naviHoezo?
Audi kondigt vandaag de etron s aan. Met 3 motoren. Ben benieuwd of dit eigenlijk gewoon een rookgordijn is voor de productie problemen
Audi maakt de e-tron bijna 10k goedkoper - Autoblog.nl
Bijzonder nieuws. Geen batterijen beschikbaar dus productie stilgelegd. vervolgens prijsverlaging. Zitten ze nog met zoveel auto’s in hun maag dan?
Het lijkt een soort wanhoop!?
Dankzij de effectieve CO2 beprijzing van de hele verkochte vloot in Europa, is winst per EV geen doelstelling meer sinds afgelopen 1 Januari.Voor zover er dan nog winst over schiet.
Toch wel interessant die Etron 50.Audi heeft altijd gecommuniceerd dat de verkoop van de etron 50 onder de verwachtingen lag, en de verkoop van de etron 55 boven de verwachtingen. Voor die etron 55 (LGChem) had Audi dus te weinig accupacks voorzien. Laat LGChem productieproblemen hebben en de VW group beslissen dat de Porsche Taycan voorrang krijgt op de etron, dan wil dat zeggen: productie stilleggen want geen extra LGChem accu te verkrijgen.
Nu verlaagt Audi vooral de prijs van de etron 50, om de verkoop van de versie waarvoor ze accu's over hebben te stimuleren. Lijkt me dus logisch.
Ja, maar blijkbaar wordt de etron ook in de VS afgeprijsd...Dankzij de effectieve CO2 beprijzing van de hele verkochte vloot in Europa, is winst per EV geen doelstelling meer sinds afgelopen 1 Januari.
Voor zover er dan nog winst over schiet.