Janssen_Ronald
Member
Het merendeel is wat overdreven. Bijna 30.000 van verkocht in NL en in jan/feb zijn er 893 via export verdwenen.
Mitsubishi Outlander verkoopcijfers Nederland
Nederlanders haten de Mitsubishi Outlander PHEV
Maar de export hausse is logisch omdat de overheid alleen nieuwe auto's stimuleert. Op een beetje mrb korting na krijgt de normale loonslaaf niks aan voordeel. Ook voor de ondernemer is het na 5 jaar beter om de auto weg te doen. Beetje kortzichtig beleid als je het mij vraagt. En dat uit de mond van een loonslaaf met kleine onderneming die achtereenvolgens een Ibiza 1.2 tdi, Prius, Outlander PHEV, Leaf en nu een tesla Model 3 heeft gekocht. Ik doe braaf wat de overheid van me verlangd .
De I-pace heb ik ook overwogen maar uiteindelijk destijds eerst voor de E-Niro gekozen. Veel meer "bang for your buck". Pas toen de Model 3 even goedkoper was dan eerst en ook nog eens leverbaar ben ik van de E-Niro naar de Model 3 gegaan.
Als het Ionity netwerk in Frankrijk volwassen genoeg is (lees, per 200 km een station) dan ga ik op zoek naar een tweedehands. Dat i.v.m. onze wens een vouwwagen te trekken. Dat kunnen we nu niet met onze M3 en MS75D. Ben heel benieuwd naar de verbruikscijfers van de I-Pace met een vouwwagen erachter.....
Mitsubishi Outlander verkoopcijfers Nederland
Nederlanders haten de Mitsubishi Outlander PHEV
Maar de export hausse is logisch omdat de overheid alleen nieuwe auto's stimuleert. Op een beetje mrb korting na krijgt de normale loonslaaf niks aan voordeel. Ook voor de ondernemer is het na 5 jaar beter om de auto weg te doen. Beetje kortzichtig beleid als je het mij vraagt. En dat uit de mond van een loonslaaf met kleine onderneming die achtereenvolgens een Ibiza 1.2 tdi, Prius, Outlander PHEV, Leaf en nu een tesla Model 3 heeft gekocht. Ik doe braaf wat de overheid van me verlangd .
De I-pace heb ik ook overwogen maar uiteindelijk destijds eerst voor de E-Niro gekozen. Veel meer "bang for your buck". Pas toen de Model 3 even goedkoper was dan eerst en ook nog eens leverbaar ben ik van de E-Niro naar de Model 3 gegaan.
Als het Ionity netwerk in Frankrijk volwassen genoeg is (lees, per 200 km een station) dan ga ik op zoek naar een tweedehands. Dat i.v.m. onze wens een vouwwagen te trekken. Dat kunnen we nu niet met onze M3 en MS75D. Ben heel benieuwd naar de verbruikscijfers van de I-Pace met een vouwwagen erachter.....