Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Destination Chargers in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_7984.JPG
IMG_7985.JPG
IMG_7987.JPG
IMG_7990.JPG
Vandaag in Roadtrip gemaakt door noord-Spanje. Heb alleen geladen via DeC in Tudela en Pamplona. Rond gereden door de woestijn met een graadje of 41. Overal zijn we zeer vriendelijk ontvangen en was het geen probleem om te laden.
 
Ja dat heb ik ook gezien op de Tesla site, maar dat is niet de exacte locatie op de parking. Ik dacht gelezen te hebben dat je niet de gewone wegwijzers mag volgen voor parking want dan beland je in de nieuwe parkeergarage?

edit: gevonden, post 316
 
Destination Chargers in Europa is post 316 ;)
Voor de volledigheid;
Heb even een snel schetsje gemaakt... vind je ze wat makkelijker na alle verbouwingen. En gewoon de verkeersmannetjes negeren. Bij de rode pijl moet je naar het lager gelegen nieuwe parkeerveld. Rechts daarvan de nieuwe parkeergarage. Daar moet je dus niet in. De Tesla DeCs liggen vlakbij de nieuwe 'kleine Starbucks'. Overigens staat er ook een Tesla stand met een Model X aan het andere eind van de nieuwe 'boulevard', voorbij de Wagamama. Geen idee hoe lang die Teslatentoonstelling daar gaat blijven.

De 'normale' Type-2 laadpalen staan overigens in 2 keurige rijtjes, waar het lagere nieuwe parkeerveld aan het hogere oude veld grenst. Llinks van mijn rode pijl, als het ware. Stuk of 10 (niet geteld) op de oude parkeerplaats, stuk of 10 op het nieuwe gedeelte. Afijn, er is een hoop veranderd in Roermond, de afgelopen maand of zo. :)


View attachment 224730
 
Om bij de DeC golf&spa resort Pamplona te kunnen laden moesten we minimaal €40,00 consumeren. Dat we veel meer op de golfbaan gingen uitgeven gaf geen recht op gratis laden.

Rechtsomkeert mars. Een dergelijk kleindenkende uitspanning verdient het precies 0 ct aan mij te verdienen. Dat ze de %&^$ kunnen krijgen.