RobsEV
Active Member
Iceing is een nog veel groter probleem en je kunt het tegenwoordig bij mijn weten ook nergens meer melden.
Gisteren in Gouda.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een stikker op de ruit plakken:View attachment 775204
Iceing is een nog veel groter probleem en je kunt het tegenwoordig bij mijn weten ook nergens meer melden.
Gisteren in Gouda.
Mijn hart is er goed genoeg voor maar dan ben ik weer de vandalist.Misschien een stikker op de ruit plakken:
En dan een stikker van goede kwaliteit die wat lastig loslaat.
View attachment 775230
Nou, kom maar op, welke webshop?Misschien een stikker op de ruit plakken:
En dan een stikker van goede kwaliteit die wat lastig loslaat.
View attachment 775230
View attachment 775204
Iceing is een nog veel groter probleem en je kunt het tegenwoordig bij mijn weten ook nergens meer melden.
Gisteren in Gouda.
Nou, kom maar op, welke webshop?
Ik had vroeger van die stickers met een plaatje van EM erop. Werden die door Frank uitgedeeld?Nou, kom maar op, welke webshop?
Ik ben nu al een maandje happy abboneehouder en ik heb dusver geen enkele probleem gehad. Alleen op Badhoevedorp was het druk en heb ik twee plekken moeten innemen. Ik probeer het te voorkomen door de parkeerplaatsen te pakken die vaak aan de buitenzijde zijn geplaatst.Zijn er eigenlijk wel niet-Tesla’s die geen problemen hebben aan de SuC? Dacht dat diegenen met laadklep links-voor er nog het best van af komen, maar wel tot over de stootrand moeten rijden.
Dat bedoelde ik net met ‘problemen’. Dat je niet correct kan parkeren. Ik had het niet over de administratieve afhandeling.Ik ben nu al een maandje happy abboneehouder en ik heb dusver geen enkele probleem gehad. Alleen op Badhoevedorp was het druk en heb ik twee plekken moeten innemen.
Heb het formulier eens doorgeklikt maar wel opvallend dat er gesproken word over een “laadslot reservering functie in de app”.Voor diegenen die Tesla feedback willen geven over het laden met andere merken EV gedurende de Supercharger pilot:
https://feedback.tesla.com/jfe/form/SV_8JvyED8TWNjtY8u
Uit de houder moet rukken??Op de terugweg vanuit de wintersport bij de nieuwe Supercharger Chambery stond een Fransman een Audi E-tron langs de stalls te parkeren, Hij verzette twee keer zijn auto en stond hulpeloos met zijn telefoon te prutsen. Toen ik hem vroeg wat er aan de hand was vertelde hij dat de laadpaal de stekker niet vrijgaf en dat hij het maar opgaf. Toen ik hem liet zien dat je met wat geweld die stekker uit de houder moet rukken stond hij echt vol verbazing. Dat had hij niet gedacht van zo’n modern systeem. Hij dacht hij hem met de app moest ontgrendelen.
Vervolgens bleek dat de stekker niet paste, want blijkbaar heeft de Audi aan de ene kant een aansluiting voor 230V laden en aan de andere kant een CCS ?? Anyhow hij zijn auto weer keren en langs de palen positioneren en toen kon hij aansluiten.
Het is overigens al de tweede keer dat ik iemand voor moest doen hoe je de stekker uit de houder moet rukken, want dat voelt niet erg high tech. De eerste keer was in Hillen met een Tesla eigenaar die voor de eerste keer kwam laden en net zo verbaasd was.View attachment 783419
Moet zeggen dat ik soms wel het idee heb dat ie klemt. Bij Urmond en in Emmen vind ik dat ze behoorlijk klemmen.Uit de houder moet rukken??
Als je hem een beetje optilt/kantelt dan haal je hem er makkelijk uit.