Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gekleurde (gele) rand om scherm

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb ook de gele randen in het scherm en ben o.a. daarvoor vorige week naar het TSC in Aartselaar (belgië) geweest.
(Model S 2017)

Zij hebben de klacht aanvaard en zeiden me dat er een nieuwe oplossing komt en dat ze mij contacteren als deze beschikbaar komt.
Ik vroeg hen over de procedure met het ultraviolette licht.
Zij zeiden dat ze dit niet (meer) doen omdat er dus een nieuwe fix aan zit te komen.

Ik wacht dus even af met waarmee ze komen.

Nu heb ik opeens wel ook een andere storing erbij gekregen:
Mijn touch scherm valt tijdens het rijden opeens een paar seconden uit, waarna het wel weer aanspringt.

gebeurde aanvankelijk een enkele keer, maar nu is het bijna om de 5 minuten.
Is dit ook een bekende issue?
 
  • Informative
Reactions: RobPet
Ik heb ook de gele randen in het scherm en ben o.a. daarvoor vorige week naar het TSC in Aartselaar (belgië) geweest.
(Model S 2017)

Nu heb ik opeens wel ook een andere storing erbij gekregen:
Mijn touch scherm valt tijdens het rijden opeens een paar seconden uit, waarna het wel weer aanspringt.

gebeurde aanvankelijk een enkele keer, maar nu is het bijna om de 5 minuten.
Is dit ook een bekende issue?

2017 model heeft nog een MCU1. Mogelijk een probleem met de eMMC. heb he deze al preventief laten vervangen?
Zie dit draadje:
Neem tijdig actie met je eMMC (en hoe dat te doen).
 
2017 model heeft nog een MCU1. Mogelijk een probleem met de eMMC. heb he deze al preventief laten vervangen?
Zie dit draadje:
Neem tijdig actie met je eMMC (en hoe dat te doen).
Bedankt voor de reply.
ik had dat draadje al eens gezien inderdaad. mijn model s heeft echter nog garantie, staat slechts 30k km op. dus ik ga eerst die weg bewandelen.
Binnenkort weer op naar het Service center dus!
 
Heb sinds december 2018 gele randen. Destijds gemeld, maar kreeg te horen dat als er een fix was (ik was toen te laat om vervanging van het scherm te krijgen) ik wat zou horen. Uiteindelijk zelf een jaar later maar afspraak gemaakt; zit me niet echt in de weg, maar het hoort simpelweg niet. Een dag voor de betreffende afspraak (twee weken geleden) kreeg ik een e-mail dat op mijn verzoek de afspraak geannuleerd was. Huh? Niet dus. Uiteindelijk contact gekregen (lees: er maar geweest, SeC Duiven) waar me verteld werd dat het apparaat dat het probleem van de gele banden moest oplossen kapot was en dat daarom de afspraak was geannuleerd. En weer terug het hok in: don’t call us - we’ll call you. Yeah right.
 
Ik heb ook het grote scherm laten doen. Kunnen ze het bestuurdersscherm ook al fixen?

Nee, dat is nog niet mogelijk. Ik heb vandaag mijn MX gebracht en ik had in de app aangegeven dat ik gele randen had (om beide schermen). Men gaf aan dat er nog geen apparaat beschikbaar was op locatie waarmee het kleine scherm kan worden behandeld. Dit apparaat schijnt al wel in Amsterdam beschikbaar te zijn.....
 
Mooi apparaat die Tesla. Alles aan dat ding was kapot, is kapot of gaat kapot!
Daarom is dit een forum. Dient vooral om advies te krijgen bij problemen. Wat niet fout gaat hoeft geen advies. Kijk maar eens op fora van andere merken.
Wij hebben gelukkig tig keer minder onderdelen die kunnen mankeren. Aan de andere kant is alles anders en is er wel wat ervaring van anderen welkom.
 
  • Like
Reactions: stevenp