Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het interessante nieuwtjes topic

This site may earn commission on affiliate links.
Een voormalig medewerker van Tesla die zich bezig heeft gehouden met de warmtepomp in de Model 3 en de Semi heeft een startup gemaakt voor verwarming/koeling van woningen m.b.v. een warmtepomp.
Hepa-filter is geïntegreerd in het ontwerp, net zoals het controleren van de vochtigheid.
Ziet er mooi uit, gepland vanaf winter 2024 leverbaar (maar zal dan wel alleen USA zijn).

 
  • Like
Reactions: OttoR
als ik de link volg kom ik uit bij webshop ?

Hee das raar. Hij ‘oneboxed’ hem wel goed, maar het lijkt alsof TG redirect naar die webshop site 🤔

Nog een keertje

IMG_6072.jpeg


Yup zelfde probleem. Die TG site is gaar, die redirect dus naar reclame. Stelletje criminelen 🤨

Ik haal die andere link ook weg. Helaas te laat. @wooter kan jij die TG link uit mijn bericht slopen? Thanks.

Screenshot van het artikel:

IMG_6073.jpeg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: OttoR and Michel_AH
Een voormalig medewerker van Tesla die zich bezig heeft gehouden met de warmtepomp in de Model 3 en de Semi heeft een startup gemaakt voor verwarming/koeling van woningen m.b.v. een warmtepomp.
Hepa-filter is geïntegreerd in het ontwerp, net zoals het controleren van de vochtigheid.
Ziet er mooi uit, gepland vanaf winter 2024 leverbaar (maar zal dan wel alleen USA zijn).

Net alsof er nog geen inverters op de markt zijn.... ;) Daikin, MHI, LG, Mitshubishi etc....
 
Old Auto die springt op refurbished van Tesla's

 
wij hebben een appartement in de haven van Zeebrugge, en zien al regelmatig hybride autoschepen in de sluis liggen. Die kunnen naast de stookolie ook op LNG en batterijen lopen als ze in de haven varen. Als die voorbij komen is dat een vreemde ervaring, je ziet dat schip en je hoort amper iets. Uiteraard is dat enkel om in de havens te varen en manouvreren maar het is een begin .


Van mij mogen ze op zich best een rails maken onder water de laatste paar kilometer. Op die manier zijn ongelukken vrijwel onmogelijk en kan er lekker scherp en snel gestuurd worden. Ook in het Suez kanaal bijvoorbeeld lijkt het me een prima idee en daar bovenop komt natuurlijk het dan automatische elektrisch varen.
 
Van mij mogen ze op zich best een rails maken onder water de laatste paar kilometer. Op die manier zijn ongelukken vrijwel onmogelijk en kan er lekker scherp en snel gestuurd worden. Ook in het Suez kanaal bijvoorbeeld lijkt het me een prima idee en daar bovenop komt natuurlijk het dan automatische elektrisch varen.
Hoe zie je een rail voor je voor een groot containerschip?
 
Leuk idee, maar dan moet je gaan praten over welke standaard van railbreedtte om over heel de wereld toe te passen. welke diepgang, en dan merk je dat die rails onder water zitten en moeilijk te plaatsen en te onderhouden zijn, en dan blijkt het makkelijker om gewoon verder te doen met wat we hebben: drijvende boten, ipv treinen.
 
Old Auto die springt op refurbished van Tesla's

Niet gepaywallde versie: Is de ‘refurbished’ Tesla de toekomst van de tweedehandsauto? | Binne…
 
Mij wel, vanuit ABRP. Waarom zou je voor één merk kiezen als je voor ALLE auto's zou kunnen kiezen....
Centjes voor de oprichter?
ABRP zal trouwens ook wel beseffen dat het slechts een kwestie van tijd is voordat Google dit integreert in z'n routeplanner en dan is ABRP ineens bijna niets meer waard.