Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij zijn ze bij ons achterin ook vrij 'strak' afgesteld. Daar zitten nu de kinderzitjes en af en toe moet ik de gordel ook eerst vrijwel helemaal terugrollen. Voorin nog niet gemerkt. Geen idee of het beter afgesteld kan worden.
Ik merk bij de X dat achterin voor de kinderstoeltjes de gordel snel dubbel gaat en dan terug rolt de stoel in. Waardoor deze gedraaid is en lastig weer uit te rollen is. Lijkt gewoon een designfout
 
Elon Musk on Twitter

upload_2018-10-19_8-4-39.png


Deze tweet biedt mogelijk opties voor diegene die van zijn probleemtesla afwillen. Ik vermoed alleen dat hij bedoelt direct na levering...
 
Gisteren uit het niets meerdere keren achter elkaar het vastlopen en rebooten van de schermen in de auto.
Zelfs een oude windows 95 computer is betrouwbaarder....en het blijft toch ook steeds weer wat anders.
Ik had er vandaag ook last van, zat rustig te wachten (op mijn vrouw ja), ik dacht ik doe het raam eens open, het zakt 3cm naar beneden en blijft staan... Geen beweging meer in te krijgen. Op de keyfob gedrukt, melding dat de sleutel niet aanwezig is, vervolgens middenscherm dat nergens meer op reageerde...
Indrukken van wieltjes op het stuur + rem tot Tesla T op het middenscherm verscheen bracht soelaas.
 
Mijn model S P100D heeft last van een sissende luchtvering. Lijkt wel een DAF95 af en toe, maar volgens Tesla is het gesis volkomen normaal. Meer Tesla rijders die hier last van hebben / hadden?
Ik dacht eerst dat ik lekke band had omdat ik iets hoorde sissen. Maar bleek de luchtvering te zijn. Filmpje gemaakt op naar Tesla gestuurd en kreeg te horen dat het normaal is. Overigens heb ik nu al een tijd niet meer gehoord.
 
  • Informative
Reactions: SMU
Ik kon mijn auto niet gebruiken en helaas was onze andere auto er ook niet. Met een taxi meerdere opdrachtgevers bezoeken was geen optie dus ik heb die dag niet kunnen werken.

Waarom was een taxi dan geen optie? Dan had je die taxibonnetjes toch kunnen declareren als je vind dat Tesla verantwoordelijk is? Of bij de eerste de beste autoverhuur club een Peugeot 106tje meenemen voor 3 tientjes.

Ik kan PostNL toch ook niet aanklagen als ze weer eens een pakketje niet bezorgen volgens afspraak en ik er vrij voor heb genomen?

Ik vind het een hoop onzin. Tesla geeft geen garantie dat die auto het altijd doet, die kan een keer storing hebben. Dat er dan wat mis gaat met een leenauto is vervelend, en misschien is het redelijk dat Tesla dan iets vergoed als je alternatief vervoer moest regelen..


Als ik rechter zou zijn zou ik een schade vergoeding toewijzen voor de kosten van een goedkoop huurautotje a EUR 30,- en je veroordelen voor proceskosten :)
 
Mijn model S P100D heeft last van een sissende luchtvering. Lijkt wel een DAF95 af en toe, maar volgens Tesla is het gesis volkomen normaal. Meer Tesla rijders die hier last van hebben / hadden?
Die van mij sist ook regelmatig. Ik was 1.5 week geleden bij Tesla, maar toen deed die het niet. Het lijkt inderdaad de luchtvering te zijn, maar ik heb andere auto's gereden met luchtvering en daar hoorde ik het niet (wellicht dat het komt omdat de Tesla verder vrij stil is). Ik hoor het vooral als ik een afrit neem en de auto regenereert. Aan het einde van de afrit hoor ik hem dan vaak wat sissen. Ik weet niet of het normaal is, maar je bent niet de enige.