Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Zou ik ook niet doen maar mijn telefoon heeft zich nog maar 1x vebonden sindsdien:crying:

Dat heb ik sinds V7 ook al een paar keer gehad. Bluetooth op de gsm afzetten en terug opzetten bracht telkens de oplossing.

- - - Updated - - -

Ik vrees dat er altijd wel iets zal zijn dat niet 100% in orde is, het is een Amerikaanse wagen en geen Duitser. Ik heb 15 jaar ervaring met meerdere Amerikanen ( zowel GM als Mopar ) en geloof me, het is soms bedroevend hoe onnauwkeurig alles ineen zit.
Als je de Premium Duitsers er naast zet zijn die veel netter afgewerkt, zal wellicht bij Tesla ook opvallen. Enfin, ik ga vrijdag toch ook de auto kritisch bekijken of er geen ernstige mankementen zijn.
Eigenlijk zou dit niet aan de orde mogen zijn als we de assemblage filmpjes op Youtube erbij nemen, daar blijkt iedere auto een complete inspectie te ondergaan… . Zullen wellicht in de werkelijkheid steekproeven zijn zeker?

Ik verwacht dat het heel goed gaat meevallen. Ik was ook heel bang voor wat ik zou vinden bij de aflevering.
Het viel allemaal heel goed mee. vergeleken met de premium duitsers heb je een verschil, de lak was volgens mijn detailer wel super.
 
Even een update over de parkeersensoren: het bleek de nummerplaathouder te zijn die de sensor in beeld kreeg, die stond een klein beetje los van de auto en daarmee net in het beeld van de sensor. Perfect opgelost, werd meteen gedaan zonder afspraak, ik kon er op wachten, nu mooiere nieuwe kentekenplaathouders voor en achter, auto ook meteen gewassen, gestofzuigd en ik kreeg ook een mooi nieuwe behuizing voor de sleutel mee (die zag er een beetje armoedig uit met twee knopjes open en bloot). Wat een service!
 
Waarom toch?

698e8ba58790bf253adba6a6e23ef4b7.jpg

Omdat het een prachtig dorp is :)
 
Janken. Over. Hoesjes.
bouncewall.gif


Ik heb blijkbaar Pandora's doos geopend met dit draadje.
Verloren paarden, brom, scheef uitlijnen. Ja, dat is wat. Maar, echt. Sleutelhoesjes.
Die van abstract Ocean zijn inderdaad super, trouwens. Maar niks 'Glow in the Dark', dat dan weer niet.
 
Afgelopen week mijn 2e jaarlijkse service. Ik heb dit jaar blijkbaar steviger ge-demo-ot want de banden die in maart erop zijn gegaan bij 50k waren nu bij 80k alweer op. In 2 jaar tijd zijn de banden de enige kostenpost gebleken, al het andere - inclusief 2 maal motorwissel - viel onder garantie danwel coulance.

Of coulant gesproken: mijn spiegels zaten muurvast. Ze zijn gratis ende voor niks vervangen door inklapbare. Een jaar geleden kreeg ik nog een offerte voor €1200 om ze te installeren. Geduld loont. Dank aan Tesla.
 
Weer een punt voor Tesla; op een of andere manier waren mijn remklauwen aan het 'vergrijzen'. Zag er niet meer uit. Volgens Tesla zou het kunnen komen door aggressieve schoonmaakmiddelen, maar ik laat de auto alleen door een detailer schoonmaken met 'vriendelijk' spul. Verder zit op de auto ook Modesta.
Uit coulance zijn alle remklauwen vernieuwd, welke ze speciaal uit de US moesten laten overkomen, dus het heeft even geduurd. Maar resultaat mag er zijn [emoji16]
Chapeau Tesla!
 
Weer een punt voor Tesla; op een of andere manier waren mijn remklauwen aan het 'vergrijzen'. Zag er niet meer uit. Volgens Tesla zou het kunnen komen door aggressieve schoonmaakmiddelen, maar ik laat de auto alleen door een detailer schoonmaken met 'vriendelijk' spul. Verder zit op de auto ook Modesta.
Uit coulance zijn alle remklauwen vernieuwd, welke ze speciaal uit de US moesten laten overkomen, dus het heeft even geduurd. Maar resultaat mag er zijn [emoji16]
Chapeau Tesla!
Ben benieuwd hoe lang ze dit soort coulance dingen vol gaan houden, op den duur is het niet meer te betalen voor ze.
 
Of coulant gesproken: mijn spiegels zaten muurvast. Ze zijn gratis ende voor niks vervangen door inklapbare. Een jaar geleden kreeg ik nog een offerte voor €1200 om ze te installeren. Geduld loont. Dank aan Tesla.

Ik heb net een offerte gekregen voor 900 euro voor het vervangen van vaste spiegels naar inklapbare. Dus is wel iets goedkoper geworden. Misschien moet ik dan ook maar een jaar wachten :smile:.
De eerste 70D versies hadden schijnbaar geen inklapbare spiegels.