Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Zag vanochtend dat het bovenste gedeelte van mijn achteruitverwarming het niet doet. Vroeg me af of dit zo hoort. Is namelijk precies het gedeelte wat je van binnenuit niet ziet. Energiebesparing of gebrek?
20160213_075555.jpg
20160213_075835.jpg
 
nee. Zou dat helpen? Ga ik proberen. Thanks

Is het gelukt? Anders is de volgende stap, die je zelf kan uitvoeren, om zekering nummer 40 te verwijderen, 30 seconden te wachten en opnieuw te plaatsen. Dat is de zekering voor de deurhendels achteraan. Dit zorgt er voor dat die microcontrollers gereset worden. Er zitten meer dan 60 microcontrollers in een Model S die met elkaar communiceren via een aantal CAN bussen.

De zekeringen zitten onder het centraal paneel in de frunk. Kijk even in de handleiding. De info over de zekeringen staat er in.
 
In plaats daarvan de hele auto 120 seconden 'Power off' zetten op het centrale scherm is dan waarschijnlijk net zo effectief en veel eenvoudiger. Was iig de oplossing toen mijn hoogteverstelling de weg kwijt was wegens 'communicatiefouten' .
 
Zag vanochtend dat het bovenste gedeelte van mijn achteruitverwarming het niet doet. Vroeg me af of dit zo hoort. Is namelijk precies het gedeelte wat je van binnenuit niet ziet. Energiebesparing of gebrek?
View attachment 111233View attachment 111234


is normaal, dat is de antenne van je radio. Heb het destijds ook aan het sec gevraagd en dat was het antwoord.

die van mij gaat vandaag weer terug, en zag gisteren dat er weer wat los onder hing stuk rubber ofzo. Ze hebben heel de onderkant opengehad en dus weer niet goed vast gezet. Service is misschien netjes en ze willen je helpen maar ze maken wel erg veel fouten.
 
is normaal, dat is de antenne van je radio. Heb het destijds ook aan het sec gevraagd en dat was het antwoord.

Dank voor je reactie. Grappig hoe je steeds weer iets leert over de MS. Jij sterkte met de reparaties. Ik ga binnenkort ook terug. Met dit weer toch wel erg veel last van tocht bij de linkerdeur/kleine raampje. Had begrepen dat ze daar nu een betere oplossing voor hebben.
 
Zit in het menu op het 17" scherm. Wel even zoeken, ja.
De optie heet 'Power off' onder Controls - E-brake & Power off.
De auto gaat dan uit, daarna 2 minuten niets aanraken!
Op het rempedaal ofzo drukken doet alles weer tot leven komen.
 
Ik zal dat nog even proberen. En ik mag ook al op 7 maart bij bij het Suc Den Haag komen....

In de handleiding staat precies hoe je de zekering er even uit kunt halen zoals Jan al aangaf. Heeft mij toen geholpen.

edit. F32 box 2 er uit (deuren check ook voor doet het nu niet) fuse weer er in. En voor werkt weer. achter niet. Helaas.

Bedankt voor de tips
 
Last edited: