F
Faiz71
Guest
Als je ooit garantie issues met een PON merk hebt gehad, dan valt de afhandeling bij Tesla me echt erg mee. Kijk maar eens hoe PON de sjoemeldiesel fix uitvoert, en als je EGR klep daarna stuk gaat, of je dan zelf even de rekening daarvan wilt betalen (kosten rond de €1200), niks coulance, maar wel heel gek dat de EGR kleppen ineens in backorders stonden bij PON (en dan beweren dat het niet door de fix komt)Ik heb veel issues gehad en opgelost maar wordt een beetje moe van het altijd maar goed gepraat van tesla. Als ze het via een software update fixen dan moeten ze daar ook een tijdsplanning voor geven. Zouden jullie het accepteren als jullie Audi dealer dit als oplossing zou geven?
Ik denk dat als je een rondje langs de velden doet, dat er maar weinig Tesla’s rondrijden die 100% foutloos zijn afgeleverd. Kennelijk horen gebreken, hardware/software gewoon bij het merk Tesla, net zoals dat Alfa’s roesten in de showroom.