Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mee eens.
Maar blijkbaar lukt dat “gewoon even een container op de boot zetten” al lange tijd niet.

Vraag ondertussen even in Noorwegen wie opnieuw een Tesla zou kopen als volgende auto. De een na de ander haakt af. In het belang van Tesla en onze planeet: ik wil niet dat dit ook elders gaat gebeuren.
Tesla gaat dit nu ook zelf doen. Same day ready, Elon zegt het zelf.
 
Mee eens.
Maar blijkbaar lukt dat “gewoon even een container op de boot zetten” al lange tijd niet.

Vraag ondertussen even in Noorwegen wie opnieuw een Tesla zou kopen als volgende auto. De een na de ander haakt af. In het belang van Tesla en onze planeet: ik wil niet dat dit ook elders gaat gebeuren.

In Noorwegen worden de voordelen ook afgebouwd. Tolvrijstelling vanaf volgend jaar nog maar 80%.
 
Even janken over mijn vloermatten: ik vind deze van een zeer bedenkelijke kwaliteit, na nog geen 3 maanden en 14000km vouwt de bestuurdersmat steeds dubbel. Gezien de 'dikte' van de matten had ik dit al verwacht.
Heeft iemand een goed alternatief kunnen vinden op een of andere matten.nl? Een setje rubber matten voor de winter heb ik al, maar om daar nu het hele jaar mee te rijden....
 
Even janken over mijn vloermatten: ik vind deze van een zeer bedenkelijke kwaliteit, na nog geen 3 maanden en 14000km vouwt de bestuurdersmat steeds dubbel. Gezien de 'dikte' van de matten had ik dit al verwacht.
Heeft iemand een goed alternatief kunnen vinden op een of andere matten.nl? Een setje rubber matten voor de winter heb ik al, maar om daar nu het hele jaar mee te rijden....
Als je hierover bij een Service Center reclameert, krijg je een betere uitvoering van de fabrieksmatten.
Zo ging het bij mij, tenminste.
 
  • Helpful
Reactions: MarcelS
Even janken over mijn vloermatten: ik vind deze van een zeer bedenkelijke kwaliteit, na nog geen 3 maanden en 14000km vouwt de bestuurdersmat steeds dubbel. Gezien de 'dikte' van de matten had ik dit al verwacht.
Heeft iemand een goed alternatief kunnen vinden op een of andere matten.nl? Een setje rubber matten voor de winter heb ik al, maar om daar nu het hele jaar mee te rijden....
Bij mij al na 6.000 km. Bloedje irritant.
 
Hier ook regelmatig. Zelfs hele kleine vliegen weten de sensoren op te sporen. Afgelopen weken al >15 keer bij mij. En telkens uiteindelijk de vlieg gevonden.
Hoop zo op een het-kan-toch-niet-zo-moeilijk-zijn-om-een-vlieg-van-een-mens-te-onderscheiden-update :)

Bij mij was het een bug (dus geen vlieg :)) in firmware 2018.26 en is opgelost in 2018.26.2
 
Na ruim 100K stopt een deurgreep met naar buiten komen. Kosten bij Tesla zijn EUR 827 incl BTW.... Dat zijn zaken die Tesla toch liever niet zelf doet? Ik ga in de toekomst eens kijken of mijn lokale garage het ook kan fixen. Dan heeft Tesla meer tijd voor het oplossen van de problemen die binnen de garantie vallen.
 
Nu na 1,5 maand en 3.000km begin mij toch serieus af te vragen of het kopen van een Tesla wel zo verstandig is geweest.

De lijst met punten is inmiddels een A4tje lang.
Het terugbellen voor een afspraak gebeurd niet en ook met de nieuwe update 2018.26 is het rijden (met EAP en TACC) ronduit gevaarlijk.
Ik stap inmiddels met tegenzin de auto in en dat is nog geen automerk eerder gelukt in de 32 jaar dat ik auto rij.

Ook is er weinig zicht op dat de klachten ook aangepakt gaan worden.

Vandaag gebeld of de auto klaar is.
Dit was niet het geval. Men zat nog te wachten op een High Voltage Batterij en een MCU.
Deze zouden vandaag of morgen binnenkomen.

We zijn al met de ICE op vakantie geweest en deze wordt normaal door mijn vrouw en kids gebruikt dus heb ik gevraagd om een vervangende auto. Deze wordt als het goed is vandaag nog gebracht.

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar het resultaat van al het werk.
 
Vandaag gebeld of de auto klaar is.
Dit was niet het geval. Men zat nog te wachten op een High Voltage Batterij en een MCU.
Deze zouden vandaag of morgen binnenkomen.

We zijn al met de ICE op vakantie geweest en deze wordt normaal door mijn vrouw en kids gebruikt dus heb ik gevraagd om een vervangende auto. Deze wordt als het goed is vandaag nog gebracht.

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar het resultaat van al het werk.

Ik ben erg gecharmeerd van Tesla en in het bijzonder de model S. Maar dit soort berichten zijn voor mij echt aanleiding om even te wachten met de aankoop.

Soms is het voor mij ook niet helemaal duidelijk meer. Zijn de super positieve enthousiastelingen nu allemaal Tesla Fanboys, en zijn de frequente klagers aanstellers die het merkt Tesla kapot willen maken? Of zijn er echt dringende problemen met kwaliteit en service op dit moment. Het laatste lijkt mij meer aannemelijk als ik de recente recensies en reviews lees her en der op het net.