Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Helaas is dat anders, via mijn spiegel is duidelijk aan een zijde hoogteverschil te zien. :(

View attachment 348290

Meet het maar eens op (door pixels te tellen ofzo), hij lijkt scheef door lichtinval op achterklep. Daardoor lijkt de linker "plooi" in achterklep aanweziger dan rechts. Enkel hoofdsteun in het midden lijkt echt klein beetje scheef te staan.

Je kunt ook een foto maken (niet via spiegel) vanaf midden van auto (middenconsole zeg maar). Bij voorkeur bij veel licht van bovenaf, zodat lichtinval ook gelijkmatig is. Ik denk dat je dan geen verschil meer denkt te zien (op hoofdsteun na).
 
Grr
3 weken geleden used tesla opgehaald moest via Tilburg en duurde even want hij zou helemaal worden gecheckt
Kom ik hem halen zit hij vol met steenslag.
Medewerker beloofd dat dit zal worden bijgewerkt
Thuis kom ik er ook nog achter dat er iets los zit bij het spiegelmontagepunt en meerder vlekken op zittingen en de hemelbekleding.
Netjes alles gemeld en krijg ik na 3 weken de melding dat alles onde normale gebruikssporen valt behalve de spiegel.
Sorry maar heb al heel wat gebruikte auto gekocht maar nog nooit afgeleverd in zo’n belabberde staat.
Iemand ervaring dezelfde situatie?
Het lijkt toch nog goed te komen :)
Quote email:
Beste Job,


Naar aanleiding van ons gesprek vorige week heb ik contact gehad met mijn collega’s uit Tilburg. Het blijkt dat een tijdelijke kracht de foto’s heeft genomen en deze verloren zijn gegaan, een slechte zaak. Om tot een oplossing te komen leg ik het verzoek bij Tilburg service een beoordeling te maken van de steenslag zodra u een afspraak maakt voor detailing van uw auto.



Met vriendelijke groet, With kind regards,

Robbert Bloem | Remarketing Manager, West EU
 
@job-lek , Slecht excuus van de Remarketing Manager om het op de tijdelijke kracht af te schuiven. Beetje in de categorie “meester de hond van de buren heeft mijn huiswerk opgegeten”. Ik ben geen ict’er, maar als je de foto’s hebt gemaakt en je gooit ze ergens op een server, dan zal er toch wel een backup van die server gemaakt worden?

Hopelijk komt er snel duidelijkheid, succes!
 
@job-lek, slecht excuus van de Remarketing Manager om het op de tijdelijke kracht af te schuiven. Beetje in de categorie “meester de hond van de buren heeft mijn huiswerk opgegeten”...
Je raakt hier een gevoelig punt bij mij, F.
Ik heb een allergie ontwikkeld die onmiddellijk opspeelt bij dergelijk afschuifgedrag.

Daarom probeer ik meestal op zo'n uitspraak te reageren met wat voorzichtig tegengas. Zo vraag ik me dan maar hardop af of er meer dan één Tesla organisatie is en met welke ik dan op dat moment spreek. En of ik diegene kan spreken die dan wel verantwoordelijkheid heeft of kan nemen. Schiet natuurlijk niet op om de hele organisatie één voor één hierop aan te spreken. Vandaar hier maar even hier wat inspiratie bieden aan de andere klanten.

Overigens zijn er ook genoeg medewerkers die dit gedrag niet vertonen. Het is niet alleen maar janken, na al die jaren.
 
  • Like
Reactions: job-lek and Faiz71
Service heeft het niet alleen heel druk op het moment (2 maanden vooruit plannen), maar volgens mij ga ik nu een onbekende wachttijd in voor "Waiting for parts"..... :-(. Maandag had ik een storing met de luchtvering Melding "Luchtvering heeft onderhoud nodig". Na contact met support en later ook Service Center wees remote diagnose uit dat er echt iets stuk was.
De reparatie is blijkbaar maar een half uurtje werk, maar niemand durft een uitspraak te doen waar het onderdeel is en hoe lang het nog gaat duren.. Je leest regelmatig dat deze logistiek nog een groot probleem is en recente tweets van Elon en berichten over het parts management lijken wel een verbetering te beloven.
Ik wacht ook nog op een paar andere reparaties/onderdelen, maar daarvoor hoeft de auto niet bij Tesla te wachten..
Voor het eerst in ruim 4 jaar bezorgd en teleurgesteld dat ik m'n auto kwijt ben ondanks de perfecte Tesla Loaner...
 
Het lijkt toch nog goed te komen :)
Quote email:
Beste Job,


Naar aanleiding van ons gesprek vorige week heb ik contact gehad met mijn collega’s uit Tilburg. Het blijkt dat een tijdelijke kracht de foto’s heeft genomen en deze verloren zijn gegaan, een slechte zaak. Om tot een oplossing te komen leg ik het verzoek bij Tilburg service een beoordeling te maken van de steenslag zodra u een afspraak maakt voor detailing van uw auto.



Met vriendelijke groet, With kind regards,

Robbert Bloem | Remarketing Manager, West EU
Grappig, deze meneer heeft in mijn eerste CPO zonder overleg met mij gereden en de trillingen die de auto had toen als normaal bestempeld, niet alleen was de proefrit niet in overleg met mij, daarna wilde Tesla ook niets meer doen aan de auto.
Totdat ik de Dekra (op eigen kosten helaas) langs heb gestuurd, daarna waren opeens tijdens het bezoek de trillingen inderdaad niet normaal, en gingen ze alles (ook een lijst met andere dingen) oplossen.
Uiteindelijk is deze CPO alsnog na een jaar terug gegaan naar Tesla heb ik CPO nr 2 gekregen.

Mijn advies: zorg dat je ALLES op papier vast legt met hem, en als hij niet akkoord gaat met iets of als je er niet uit komt, stuur een brief met een advocaat. Toen kon er een hoop meer bij mij.
 
Hahaha. Ik heb zijn nummer ook nog maar als ie slim is heeft ie een nieuw nummer elke 6 maanden.
Ik heb zo het gevoel dat hij niet op neemt als ik bel.
- Nummerherkenning uitzetten.
- Met de telefoon van je partner/buurman/buurvrouw/collega’s/willekeurige vreemde bellen
- Die snuiter van Undercover Nederland inschakelen:D
 
Ik heb sinds kort een probleem met WIFI. In het scherm blijft de melding "Searching for Wi-Fi" staan, maar hij komt nooit terug met een resultaat. Na ongeveer 25 seconden verdwijnt het schermpje en gebeurt er....niets! Alsof ik nooit ergens op heb geklikt, heel vreemd.
Na een soft-reboot (2 scrollwheels) werkt het wel en kan ik de WIFI netwerken vinden. Echter na een ritje is het zelfde probleem weer aanwezig en blijft de melding "Searching for Wi-Fi" staan...

Ik heb firmware 2018.42.4, weet niet of dit bij de vorige versie ook het geval was.
Iemand anders die dit probleem ook heeft?
 

Attachments

  • searchingforwifi.jpg
    searchingforwifi.jpg
    180.5 KB · Views: 54
Ik heb sinds aantal maanden dat mijn scherm / navigatie vast loopt tijdens elke rit, erg lastig zonder snelheidsmeter.
Route in Nederland kom ik nog wel zelf uit .

Zou dit er mee te maken kunnen hebben dat er een en ander geupdate moet worden ?

Ik rij in een Tesla S model 2013 p85D .
Gaat inderdaad over bij de volgende softwareversie die je installeert.
 
Gaat inderdaad over bij de volgende softwareversie die je installeert.
+ Hospik lijkt een nieuwe berijder die (net als ik eerder dit jaar) de resetprocedure nog niet kent: Beide scrollwieltjes een paar seconden indrukken (en niet schrikken dat het scherm even zwart wordt..) Dit zul je enkele malen per jaar moeten herhalen als iets niet werkt zoals het moet.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik weet niet of dat bij alle versie van de S zo is maar bij mijn 2018 S heb je één klein achteruit rij lampje.

Achterliggers kunnen deze prima zien omdat het een strakke spot is.
Nu het echter steeds vaker donker is merk ik dat je er zelf niets aan hebt omdat deze recht naar achteren schijnt en niet op de grond. Ook in de achteruitrijcamera zie je in het donker alleen een zwart vlak. Alleen als ik ook de remlichten laat branden heb je voldoende licht om ook iets middels de achteruitrijcamera te kunnen zien.
 
  • Like
Reactions: fauquemont