Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
zitten we in de juiste Thread ?

Verzekering :
Ik heb juist mijn verzekering afgesloten bij Coverbel, via Patrick Claerhout (Tesla-rijder & TeslaForum)
Mij lijken dit correcte voorwaarden , en betere rechtsbijstand vr. de belgische markt.http://www.teslaverzekering.com

Graag jullie ervaringen.

- - - Updated - - -

zitten we in de juiste Thread ?

Externe verzekering pechverhelping:

Welke (negatieve?) ervaring hebben jullie met pechverhelping., en indien meer dan 100 km. van servicepunt ?

Patrick maakt voorbehoud vr Roadsite assistance.

Zie : http://www.coverbel.be/pechverhelping-voor-uw-tesla-model-s/

Graag jullie ervaringen.
 
zitten we in de juiste Thread ?

Verzekering :
Ik heb juist mijn verzekering afgesloten bij Coverbel, via Patrick Claerhout (Tesla-rijder & TeslaForum)
Mij lijken dit correcte voorwaarden , en betere rechtsbijstand vr. de belgische markt.http://www.teslaverzekering.com

Graag jullie ervaringen.

- - - Updated - - -

zitten we in de juiste Thread ?

Externe verzekering pechverhelping:

Welke (negatieve?) ervaring hebben jullie met pechverhelping., en indien meer dan 100 km. van servicepunt ?

Patrick maakt voorbehoud vr Roadsite assistance.

Zie : http://www.coverbel.be/pechverhelping-voor-uw-tesla-model-s/

Graag jullie ervaringen.

Heb ook mijn verzekering bij Patrick afgesloten, prima services en opvolging! Zoals het moet zijn, dus voor de Belgen, zeker een aanrader.
 
Yep, hier ook.
Heb al met Tesla gebeld, maar gaven niet onmiddellijk aan dat er een issue was/is.
Gingen met terugbellen rond deze tijd...

Ben blij dat ik niet de enige ben. Wat me nog opvalt is dat de kaart nu zonder 3G ook verandert. Er wordt blijkbaar wat meer gecasht. Verkeersinformatie overlay is wel direct weg als je zonder 3G valt. Navigatie zelf is in 5.11 ook wat aangepast. Bij het zoeken moet je nu straat, stad en land in aparte vakjes ingeven.
 
Ben blij dat ik niet de enige ben. Wat me nog opvalt is dat de kaart nu zonder 3G ook verandert. Er wordt blijkbaar wat meer gecasht. Verkeersinformatie overlay is wel direct weg als je zonder 3G valt. Navigatie zelf is in 5.11 ook wat aangepast. Bij het zoeken moet je nu straat, stad en land in aparte vakjes ingeven.

Die invoer wijzigt naar straat, stad en land als je geen internetverbinding hebt. Was voorheen ook al zo.
Ik had vandaag trouwens geen problemen met 3G.
 
Vandaag weer muziek, linker scherm en geluid richtingaanwijzer weg. Ook teken voor airbags en airbag passagier. Verschil was wel dat kilometerstand en temperatuur het wel bleven doen en dat het uit zichzelf herstelde. Software 5.11
Ja, had ik vorige week (zie datum) ook voor het eerst:

View attachment 51905

Lijkt wel of de airbag dan ook uitgeschakeld is. Toch geen relaxed idee...
 
vandaag mijn S60 gaan afhalen maar 3G bleek niet functioneel (voice control ook niet aangezien dit blijkbaar afhankelijk is van data verbinding?)
bij telefoontje naar service desk blijkt het een probleem te zijn met de Belgische telecom provider ... er werd me verteld eventjes geduld uit te oefenen
 
Ben blij dat ik niet de enige ben. Wat me nog opvalt is dat de kaart nu zonder 3G ook verandert. Er wordt blijkbaar wat meer gecasht. Verkeersinformatie overlay is wel direct weg als je zonder 3G valt. Navigatie zelf is in 5.11 ook wat aangepast. Bij het zoeken moet je nu straat, stad en land in aparte vakjes ingeven.

Slecht rapport voor Tesla Support: ipv hun afspraak na te komen en me gisteravond te bellen, heb ik vanmorgen zelf moeten bellen.
Blijkt een Belgische Provider probleem te zijn. Met andere woorden, iedereen in België heeft het issue.
Ze konden me geen info geven over de resolutie tijd, maar gingen me op de hoogte houden.

- - - Updated - - -

ik zet meestal de hotspot van mijn gsm op.
De 3g werkt bij mij meer niet dan wel. (in B)

Inderdaad, het betere Plan B.
En vaak met 4G!
 
Last edited:
Slecht rapport voor Tesla Support: ipv hun afspraak na te komen en me gisteravond te bellen, heb ik vanmorgen zelf moeten bellen.
Blijkt een Belgische Provider probleem te zijn. Met andere woorden, iedereen in België heeft het issue.
Ze konden me geen info geven over de resolutie tijd, maar gingen me op de hoogte houden.

- - - Updated - - -



Inderdaad, het betere Plan B.
En vaak met 4G!


Ik ben ondertussen Base Belgium wat aan het jennen op hun Facebookpagina.
 
Heb over ruim een een week een afspraak staan voor de 32A update:biggrin:. Bij mijn vorige bezoek was een opname van mijn brom gemaakt. Ik was in de veronderstelling dat de rust weer zou keren in mijn Tesla. Helaas is Tesla nog niet zo ver en moeten ze weer een opname maken. De brom manifesteert zich inmiddels al net onder de 100km per uur. De familie protesteert al als we een langer stuk in de auto moeten afleggen... Waarom moest die andere auto nou weg??? Ik hoop dat ze het snel in orde gaan maken, het is toch wel erg irritant om een paar maanden met zo'n brom rond te moeten rijden:crying:.
 
Ik ben mijn Tesla woensdag gaan ophalen en hij rijdt formidabel, echt een plezier om mee op de baan te zijn. Na wat instellingen denk ik dat hij volledig goed staat (naar mijn wensen).

Het enige probleem is de connectiviteit en dan vooral van de browser. 3G is goed voor de verkeersinfo op het nav-scherm, maar browsen lukt voor geen meter, zelfs niet naar de Tesla-site (vb superchargers) en niet naar dit forum. Ik heb ook al de wifi geprobeerd met 2 draadloze netwerken vlak naast de auto, maar ontvangst is miniem, als ik al kan connecteren is surfen nog niet mogelijk.
Zijn er ergens instellingen of mogelijkheden om de browser toch een beetje te laten werken?
 
Last edited:
Ik ben mijn Tesla woensdag gaan ophalen en hij rijdt formidabel, echt een plezier om mee op de baan te zijn. Na wat instellingen denk ik dat hij volledig goed staat (naar mijn wensen).

Het enige probleem is de connectiviteit en dan vooral van de browser. 3G is goed voor de verkeersinfo op het nav-scherm, maar browsen lukt voor geen meter, zelfs niet naar de Tesla-site (vb superchargers) en niet naar dit forum. Ik heb ook al de wifi geprobeerd met 2 draadloze netwerken vlak naast de auto, maar ontvangst is miniem, als ik al kan connecteren is surfen nog niet mogelijk.
Zijn er ergens instellingen of mogelijkheden om de browser toch een beetje te laten werken?


rij eens naar Oosterhout (Noord-Brabant, bij Breda :tongue:) om de SC te testen.

en vooral : om je 3G-ontvangst in Nl eens te testen.

mijn ervaring : ontvangst in B deugt niet, in NL is het prima.