You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat verbruik valt me mee. Volgende week komt de haak er bij mij onder.Vandaag een ritje op de A9 gemaakt met mijn aanhanger met zweefvliegtuig .
Aanhanger totaal gewicht is 1300 kg en voorzien van Michelin Agilis banden (4,3 bar).
Verbruik kwam uit op 240 W/Km met 90 km/uur.
Vandaag een ritje op de A9 gemaakt met mijn aanhanger met zweefvliegtuig .
Aanhanger totaal gewicht is 1300 kg en voorzien van Michelin Agilis banden (4,3 bar).
Verbruik kwam uit op 240 W/Km met 90 km/uur.
Dat is bij de M3 nooit anders geweest toch?Als je nu een MY configureert (LR wit standaard), is de leverdatum maart 2022. Dit betekent dat hij al op de boot zit of toch klaar staat.
Gaat de verkoop slecht?
Echt slecht niet, maar de bewering dat Tesla zoveel bestellingen krijgt dat het niet kan volgen klopt duidelijk niet. Als de productie de vraag niet zou kunnen volgen, krijg je wachttijden zoals bij de EVs van de Europese merken of de twweling uit Korea. Maar een Tesla MY en M3 moet zowat de snelst leverbare EV zijn.Als je nu een MY configureert (LR wit standaard), is de leverdatum maart 2022. Dit betekent dat hij al op de boot zit of toch klaar staat.
Gaat de verkoop slecht?
Hier het zelfde verhaal maandag zou de trekhaak worden gemonteerd maar helaas niet geleverd.....Zojuist een telefoontje van Tesla Rotterdam. Morgen heb ik de afspraak staan dat mijn trekhaak die ik op 28-01 besteld heb geplaatst zal worden.
Trekhaak besteld, betaald, en zou naar Rotterdam verstuurd worden.
Nu bellen ze die afspraak af want de trekhaak is er niet, en ze zijn op, dus geen idee hoe lang het gaat duren.
Zwaar, zwaar gefrustreerd ben ik nu!
klopt, via de website is hij wel weer te bestellenHier het zelfde verhaal maandag zou de trekhaak worden gemonteerd maar helaas niet geleverd.....
Kreeg afgelopen zaterdag wel een mail dat de trekhaak kan worden besteld via de website??
Gisteren ontving ik van Tesla een mail dat trekhaak beschikbaar is. Omdat de voorraad mogelijk beperkt is werd mij aangeraden om snel te handelen.klopt, via de website is hij wel weer te bestellen
Nope.Meanwhile? Is Mercedes voor op Tesla?
Luxury Newsroom
Moderne luxe, zonder compromis. Gefocust op de toekomst, zowel op vlak van design als technologie en duurzaamheid. Hier houden we je op de hoogte van alles wat reilt en zeilt, voor en achter de schermen.www.mercedes-benz.be
Ik heb een ‘19 m3p op “20 en ik schrok een beetje van de bruuskheid van de ophanging van de Y op 20”. Was een beetje een afknapper, min 3P is serieus comfortabeler geveerd.Komende van een bmw 525 met adaptive ophanging, blijft die harde en slechte vering van een Y een struikelblok om de aankoop te doen. Zo spijtig dat ze geen luchtvering optie aanbieden. Mochten ze nadien toch die optie geven, zouden ze Y's kunnen ombouwen naar luchtvering? Ik weet dat sommige nu al luchtvering steken en de 'luchtfles' in de frunk steken.
Ik vindt de vering ook hard en bonkig en weinig comfortabel.. Ik kom van een MS zonder lucht vering maar deze was veel comfortabeler en een stuk minder zijwind gevoelig. vanavond was er een stevige zijwind en dan boven de 120 km/u blijf je aan het corrigeren. tegenvallerKomende van een bmw 525 met adaptive ophanging, blijft die harde en slechte vering van een Y een struikelblok om de aankoop te doen. Zo spijtig dat ze geen luchtvering optie aanbieden. Mochten ze nadien toch die optie geven, zouden ze Y's kunnen ombouwen naar luchtvering? Ik weet dat sommige nu al luchtvering steken en de 'luchtfles' in de frunk steken.
Tesla creëert geen verplichte reddingsstrook voor prioritaire voertuigen, terwijl Mercedes dit wel doet. Wettelijk betekent dit dat je de level 2 van Tesla in de meeste rijstroken in België niet mag gebruiken bij file, maar dus wel de level 2 van Mercedes (level 3 wel nog niet goedgekeurd in België geloof ik).Nope.
Zeggen dat je auto level 3 is maakt alleen dat je je als fabrikant openstelt voor aansprakelijkheid.
Eigenlijk is het verschil met Tesla nu is dat de Mercedes op rechte snelwegen niet meer gaat zeuren of de bestuurder er nog wel is.
Tot 60km/u rechtuit in de file doet een Tesla al sinds de eerste versie met een AP al goed.
Tesla wil denk ik alleen geen discussie wanneer de auto of de bestuurder verantwoordelijk is.
Daarom denk ik dat Tesla het level 2 blijft noemen tot dat het volledig level 5 is.
Je moet Mercedes krediet geven dat ze de eerste zijn die het het de moeite vonden om voor zo’n beperkte situatie de goedkeuring aan te vragen.Je moet Mercedes gewoon krediet geven dat ze de eerste zijn om in bepaalde, zij het heel beperkte, situaties level 3 aan te bieden.