You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk rond de 650 kg.Top verslag, mooi verhaal! Zit zelf op het punt tot aanschaf over te gaan, en wil dan ook een lagere aanhanger kopen (onder de daklijn). Weet je wat het gewicht van je vouwwagen + fietsen is?
Mijn zoon noemt dat poepvelgen en weigert dan in te stappen. Verder niet verwend ofzo. Hij pest me al tijden dat zn moeder dikkere velgen heeft (MS 75D met 21"grijze turbines).Mooi verslag Ronald Janssen. Erg informatief en duidelijk. Hoop dat je een veilige terugreis hebt en na je reis je conclusies wil delen.
Aerocaps niet nodig gehad?
Mee eens, met een verbruik van ca 225 Wh/km als je rustig rijdt, gaat het heel gemakkelijk met een kar. (Nu met vouwwagen in Hongarije)Mooi om te lezen. In 2013 was een reis met een S solo net zo ‘spannend’ als een 3-met-kar nu. En uiteindelijk werkt het gewoon en is het niet meer spannend.
Bingo! Helemaal correct.Zweefvliegtuig denk ik?
Dat zijn wel zuinige getallen... Ik denk dat zonder TACC (of op AP) nog ietsje zuiniger kan rijden mits je goed anticipeertTACC op 92 km/uur ingesteld, vrnl rechter baan met af en toe inhalen. Cruisesnelheid in de praktijk tussen de 80 en 90 km/h. Na 140 km gemiddeld 155 Wh/km. Als het moet kan het heel zuinig dus.
Voor wie meer weer gegevens wil en live op teslabrowser is teslawinds een leuke informatieve bron.
Tesla Winds and Elevation
Tesla Winds and Elevation is a browser application for the Tesla Model S and Model X that can show your course, ground speed, wind direction, crosswind, headwind/tailwind, elevation, climb/descend rates and grade.
Ze gebruiken lokatie via de browser icm publieke API die je op kan geven, is even wat gepriegel), maar werkt wel goed in browser.