Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
van mij mag hij eerst de app functionaliteit uitbreiden, zoals het plannen van je opladen en de snelheid... nu moet ik dat steeds in de auto aanpassen... de ene nacht laat ik hem druppelen. de andere nacht mag bij op 11Kw laden ivm vroeg vertrek (en uiteraard het day-night time usa -tarief- er af halen voor europa gebruikers)

jup is ook een grote ergernis van mij. Ik kan snacht probleemloos met 11 kw laden maar door de dag springt de zekering als ik dat doe. Zou echt wel handig zijn dat in de app te regelen. Hoe moeilijk kan het zijn. 2 minuutjes werk voor de softwaredevelopers bij Tesla.
 
  • Like
Reactions: Epyx
Inderdaad, het was me vandaag ook opgevallen en het is niet subtiel.
Veel meer detail en ruimtelijke plaatsing, ik hoor ook echt diepte, je ziet het gewoon voor je bij sommige muziek.

Wat een verbetering! Ben ik blij mee...

Ik zal ook eens goed luisteren want ik had altijd al het idee dat de high bitrate streams niet werden gebruikt. Wellicht nu wel?

Het zou ook kunnen dat de spatial audio dsp is aangepast. Zelf wil ik die altijd uit hebben want het veranderd de muziek op zo'n manier dat ik me er aan irriteer.
 
Ook net 44.25 geïnstalleerd maar ligt het nou aan mij of is de render van je auto op het scherm geupdate? Hij lijkt veel meer gedetailleerd.
569B06A8-C0E7-4909-BB54-6F8B990EF822.jpeg
Ik hoop het wel. Dit lijkt niet meer op mijn rode auto
 
Livestream zou een fantastische optie zijn zeg.

Volgens mij verboden in de meeste Europese landen. En terecht. Je mag toch ook niet zomaar overal camera's gaan ophangen die je op je gsm in de gaten mag houden?
Ik hoop ook echt dat het er niet komt. Volgens mij zou daar zo veel beroering over ontstaan dat de hele mogelijkheid van Sentry Mode onder vuur zou komen te liggen.
Ondertussen al aan het gebeuren op basis van het gerucht: Tesla maakt stalkers het leven een stuk makkelijker - Autoblog.nl
 
  • Informative
Reactions: Woek
Volgens mij verboden in de meeste Europese landen. En terecht. Je mag toch ook niet zomaar overal camera's gaan ophangen die je op je gsm in de gaten mag houden?
Ik hoop ook echt dat het er niet komt. Volgens mij zou daar zo veel beroering over ontstaan dat de hele mogelijkheid van Sentry Mode onder vuur zou komen te liggen.
Ondertussen al aan het gebeuren op basis van het gerucht: Tesla maakt stalkers het leven een stuk makkelijker - Autoblog.nl

Je mag toch ook over straat lopen met een camera. Er is een verschil tussen een vaste camera en een mobiele camera. Daarnaast publiceer je de beelden niet, het is alleen voor eigen gebruik.
 
  • Like
Reactions: Woek
Het zal eerder zijn dat je gedetecteerde events op je mobiel kunt bekijken. Live view zou handig zijn om direct na een event naar een live stream te kijken. Al dat privacy gezeur... Alsof die belabberde beelden bruikbaar zijn. Met m'n 256GB dashcam maak ik betere captures dan de Tesla en ook nog in een wide angle view.
 
Je mag toch ook over straat lopen met een camera. Er is een verschil tussen een vaste camera en een mobiele camera. Daarnaast publiceer je de beelden niet, het is alleen voor eigen gebruik.
Mee eens, bovendien hangt elke straat tegenwoordig vol met video deurbellen.

Laatst is er bij mij een auto in de straat gestolen, politie kwam aan de deur en was erg geïnteresseerd in de deurbel en sentry beelden.
 
Ik heb wat leuks meegemaakt. Maanden geleden een wireless chargingpad gekocht. Echter wilde hij maar 1 telefoon tegelijk opladen. Vermoedelijk door beperkingen van de front USB poort in de Model 3. Nu na de recente software update werkt het ineens wel. Ik kan twee telefoons tegelijk opladen :D :D Is dit iemand ook opgevallen? Of heb ik iets gemist in de release notes.
 
  • Like
Reactions: nico180 and Woek
Ik heb wat leuks meegemaakt. Maanden geleden een wireless chargingpad gekocht. Echter wilde hij maar 1 telefoon tegelijk opladen. Vermoedelijk door beperkingen van de front USB poort in de Model 3. Nu na de recente software update werkt het ineens wel. Ik kan twee telefoons tegelijk opladen :D :D Is dit iemand ook opgevallen? Of heb ik iets gemist in de release notes.
Dat kan, als meerdere eigenaars dit ervaren, verband houden met de iPhone 12, ze zullen het gezeur over beperkt vermogen van die 2 USB's wel zat zijn. Wat een geluk als we daar OTA mee geholpen zouden zijn. Heeft iemand 't al gemeten?
 
  • Like
Reactions: Danny1410
Vanmorgen vroeg 48.5 gekregen vandaag, daarstraks een klein uurtje mee gereden maar weinig op AP (veel stad/binnenwegen). Straks 170km snelweg vreten, eens kijken wat dit brengt.
In release notes iets over de eerste of laatste clip in sentry in memory ofzo, geen idee, ik had haast, niet gelezen ;) ohja en iets met sms berichten
 
  • Informative
  • Disagree
Reactions: Woek and Epyx
Misschien omdat het hiet over 44.xx gaat dus je moet al naar de volgende topic? :p

Ik kreeg van de week 44.25 en idd nog niets bijzonder. Ik deed vanacht een demo aan een collega en ging voor het eerst in maanden in de toybox kijken, nou het is nu minder spels maar makkelijker te vinden, het is vast al eerder aangepast maar ik weet niet of ik dat beter vind. Juist dit soort gadget vond ik leuk een beetje verbogen, maar ja... :)
 
Gisteren lange rit gemaakt met 2020.44.25. Amsterdam-Utrecht-Dordrecht-Leiden-Amsterdam. Laatste keer was enkele weken geleden, dus kan zijn dat bepaalde dingen al eerder in 2020.44 waren aangepast.

- geen knipperlichtendisco. Was heel fijn, want geeft toch stress als ie in wil voegen zonder dat het nodig is
- zwaarste spookremactie van het jaar!! Gewoon onder een verkeersbord op de snelweg. Na 19 uur, dus reed 130 en het was donker. Kon niet achterhalen waarom.
- wou soms te hard de bocht door bij het verlaten van de snelweg. Daarna uiteraard piepen en moest het manueel overnemen.
- 19:00 wordt nu eindelijk begrepen voor 130 km/u
- we mogen nog steeds 80 bij Vandervalk van Breukelen
- snelheidsborden worden willekeurig wel of niet gelezen
- nieuwe wegen staan nog niet op de kaart met alle gevolgen van dien - ik mocht ineens 50 op de snelweg bijvoorbeeld.


Voor de rest best stabiel
 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy