Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Niet opjagen. Ik ontvang de updates ook meestal wat later -of ik heb in ieder geval die indruk door dit forum. Aangezien ik slechts een beperkt aantal kilometers per jaar heb, zou het ook vrij logisch zijn dat veelrijders eerst de nieuwe updates krijgen. De fouten worden dan ook vlugger opgemerkt.

Het voordeel is : wij krijgen meestal de versies zonder bugs. :)
 
Weet niet of gerelateerd aan de kerst update maar gisteren reed ik binnen de bebouwde kom een stukje op AP (heb geen FSD) en hield mijn m3 in voor een fietser op de fietsstrook. Deze zou ik rechts van mij passeren ter hoogte van een middenafbakening aan mijn linkerhand. Het zou wat smaller op dat punt zijn en de rustige remactie voelde natuurlijk aan. Naar mijn idee heb ik dit nog niet eerder zo meegemaakt.
 
Weet niet of gerelateerd aan de kerst update maar gisteren reed ik binnen de bebouwde kom een stukje op AP (heb geen FSD) en hield mijn m3 in voor een fietser op de fietsstrook. Deze zou ik rechts van mij passeren ter hoogte van een middenafbakening aan mijn linkerhand. Het zou wat smaller op dat punt zijn en de rustige remactie voelde natuurlijk aan. Naar mijn idee heb ik dit nog niet eerder zo meegemaakt.
Dat was dan misschien toch toeval. Mijn wagen (op AP rijdend) ging gisteren twee keer loeihard in de remmen voor een geparkeerde vrachtwagen op een lichtafbuigende baan aan de kant van de weg (ik had dan ook maar een anderhalve meter afstand van die vrachtwagen). Heb ik nog niet eerder meegemaakt.
 
Klopt het dat je nu de audio niet meer „1 regel“ omhoog kan trekken zodat je alleen ziet wat nu speelt?
Hij is nu of helemaal weg of veel groter waarbij je ook de audio sources of recents ziet. 🧐
Daaraan was ik me ook aan het ergeren maar zie, derde knopje van rechts.
 

Attachments

  • 20211226_105220.jpg
    20211226_105220.jpg
    358.1 KB · Views: 81
  • Like
Reactions: Maarten CH
  • Funny
Reactions: wooter
Iemand hier met een S/X of specifieker een pre-Raven die de update heeft gekregen? Op Teslafi nog steeds geen enkele installatie.
No
Iemand hier met een S/X of specifieker een pre-Raven die de update heeft gekregen? Op Teslafi nog steeds geen enkele installatie.
no. Op de Engelse kant speculeren ze dat er nog teveel bugs zitten en dat die voor my/3 al klaar was. Zou voor legacy pas veel later komen.
1640524889886.png
 
Iemand hier met een S/X of specifieker een pre-Raven die de update heeft gekregen? Op Teslafi nog steeds geen enkele installatie.
Zo te zien is 2021.44.25.2 alleen beschikbaar voor de 3,Y en de 2021+ modellen van de S,X
 
Zo te zien is 2021.44.25.2 alleen beschikbaar voor de 3,Y en de 2021+ modellen van de S,X
Daarom vroeg ik ook naar (pre) raven S/X :)

Zit eigenlijk niets in de update behalve subwoofer volume control wat ik interessant vind maar ik hoop nog steeds dat hier dan de beloofde vision based autopark in zit en mogelijk een betere NOA/AP