Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.24.x

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • 2E8C53A3-7FD4-4330-8014-37B998911956.jpeg
    2E8C53A3-7FD4-4330-8014-37B998911956.jpeg
    347 KB · Views: 93
Is waarschijnlijk een "oplossing" om de prviacywet te omzeilen. Ik dacht dat je moet "melden" dat er gefilmd wordt...
Dat kan. Maar het is enorm irritant - en zelfs met een beetje schaamte - dat die auto, bij regen, de hele nacht staat te flashen. Kan je een miljoen keer doorgeven, maar er wordt niets aan gedaan. En of het echt om privacy gaat .. dan plak ik liever een sticker op mijn ruit, dat deze auto opnames maakt. “If you can read this, you’re too close and this vehicle will record your movements”. Zoiets.
 
Dat kan. Maar het is enorm irritant - en zelfs met een beetje schaamte - dat die auto, bij regen, de hele nacht staat te flashen. Kan je een miljoen keer doorgeven, maar er wordt niets aan gedaan. En of het echt om privacy gaat .. dan plak ik liever een sticker op mijn ruit, dat deze auto opnames maakt. “If you can read this, you’re too close and this vehicle will record your movements”. Zoiets.
Met stickers op je ruit krijg je dit soort dingen:
 
  • Funny
Reactions: OttoR and LaurensH
Wat volgens mij het verschil is:

- Nu zie je een ononderbroken dikke blauwe lijn van je route. Drukte zie je met een oranje of rode kleur náást de blauwe dikke lijn.

- Straks zie je dikke blauwe lijn van je route. Drukte zie je doordat de blauwe lijn in z’n geheel onderbroken wordt door een oranje of rode kleur. Dus geen dun lijntje meer naast de dikke blauwe lijn.

Tenminste, dat leid ik af uit die afbeeldingen.

Veel handiger en waardevoller zou zijn dat die gekleurde stukjes een getalletje bevatten met het aantal minuten vertraging. En dat je bij je aankomsttijd ziet hoeveel minuten vertraging daar bij zijn opgeteld.
 
Dat heb ik toch al langer?

Volgens mij heb jij contacten met de Heer Musk himself?
Tenzij het verschil met u door de FSD komt.

Ik heb al een jaar lang een blauwe lijn als navigatielijn. Die zou in de toekomst meerdere kleuren krijgen afhankelijk van de drukte op je navigatieweg.
Zonder navigatie heb ik natuurlijk ook al altijd de verschillende kleuren gehad (die al dan niet juist zijn).

Vandaag nog eens de snelheidsbordherkenning getest. En ja, hij ziet de borden maar doet er in 90% van de gevallen niets mee. Dus die enkele keer dat hij het wel doet schrijf ik (en dat is mijn idee) toe aan de database die op die plaats wel eens klopt.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Volgens mij heb jij contacten met de Heer Musk himself?
Tenzij het verschil met u door de FSD komt.

Ik heb al een jaar lang een blauwe lijn als navigatielijn. Die zou in de toekomst meerdere kleuren krijgen afhankelijk van de drukte op je navigatieweg.
Zonder navigatie heb ik natuurlijk ook al altijd de verschillende kleuren gehad (die al dan niet juist zijn).

Vandaag nog eens de snelheidsbordherkenning getest. En ja, hij ziet de borden maar doet er in 90% van de gevallen niets mee. Dus die enkele keer dat hij het wel doet schrijf ik (en dat is mijn idee) toe aan de database die op die plaats wel eens klopt.
Als je op de kaart tikt krijg je rechts 3 ikoontjes. satteliet, verkeersinfo en superchargers. Als je verkeersinfo aantikt zie je de files. Is al minstens 6 jaar zo. Je hebt die verkeersinfo waarschijnlijk nooit aangeklikt.
 
Als je op de kaart tikt krijg je rechts 3 ikoontjes. satteliet, verkeersinfo en superchargers. Als je verkeersinfo aantikt zie je de files. Is al minstens 6 jaar zo. Je hebt die verkeersinfo waarschijnlijk nooit aangeklikt.
Jaweeeeeeeeel, heb ik ook, maar niet als deel van de blauwe navigatielijn (en jij ook niet en Wooter ook niet en niemand die op de huidige SW zit), en dat is wat er gaat veranderen...
Dus, in de toekomst krijg je waarschijnlijk zonder verkeersinfo te vragen de verkeersinfo enkel bij navigatie...
 
  • Funny
Reactions: OttoR
OK, ik zie nu de nuance. Denk ik.

Straks er nog eens op letten.
Het is inderdaad een update zonder meerwaarde (op het eerste zicht). Wat ik verwacht is dat verkeersinfo op termijn weg gaat vallen (omdat het toch wat data trafiek met zich meebrengt) en dat er dan enkel nog verkeersinfo is als je navigeert en het dan ook enkel die data download die op je te navigeren weg ligt...
Beter krijg ik het niet verwoord 😅
 
  • Like
Reactions: OttoR