Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de stuurverwarming op het ene moment warmer dan het andere, kan er geen regelmaat op plakken. Op sommige momenten vind ik de temperatuur prima en op andere momenten heb ik de indruk dat het stuur minder warm is... Hetzelfde met de climate control, het ene moment is 20° te warm in de auto en andere momenten is 20° ijskoud (bij de huidige temperaturen blaast ie dan soms koude lucht?)
Heb zelf geen stuurverwarming maar inderdaad is de temperatuur soms erg wisselend. Ene moment is het goed en de volgende keer (of onderweg) krijg je steen koude voeten en word het niet meer warm, ook als je instelt op 27 graden.
 
  • Like
Reactions: TheBlackMYP
Mijn Y RWD heeft deze middag ook 2023.2.11 binnen gehaald.
Bij de release notes zie ik enkel staan dat de stuurwielverwarming aangepast werd.
Is dit dan ook echt het enige? Vrij mager in dat geval... (auto is ook zeker 45-60 minuten bezig geweest met installeren).
 
Mijn Y RWD heeft deze middag ook 2023.2.11 binnen gehaald.
Bij de release notes zie ik enkel staan dat de stuurwielverwarming aangepast werd.
Is dit dan ook echt het enige? Vrij mager in dat geval... (auto is ook zeker 45-60 minuten bezig geweest met installeren).
Vrij mager? .11 is een bugfix op de reeds uitgebrachte 2023.2 versie. Zeg je tegen Apple ook wanneer zij iOS 16.3.1 uitbrengen dat het een vrij magere update is?
 
Vrij mager? .11 is een bugfix op de reeds uitgebrachte 2023.2 versie. Zeg je tegen Apple ook wanneer zij iOS 16.3.1 uitbrengen dat het een vrij magere update is?
Dat is dus mijn vraag. De vorige versie die ik had was nog 2022.x geloof ik. Na updaten deze middag staat er enkel het stukje over stuurwielverwarming in de release notes, niets van bugfixes of enige andere functie die aangepast/geupdatet/... zou zijn.
 
Dat is dus mijn vraag. De vorige versie die ik had was nog 2022.x geloof ik. Na updaten deze middag staat er enkel het stukje over stuurwielverwarming in de release notes, niets van bugfixes of enige andere functie die aangepast/geupdatet/... zou zijn.

Niet alles is beschikbaar in NL of BE. En ook staat niet altijd alles in de release notes die je in de auto krijgt voorgeschoteld.