Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas wat vreemde problemen

- Zwabberen en veel remmen bij mist en laagstaande zon, bij Autopilot aan. Had ik voor Tesla vision niet bij gelijke omstandigheden.
- vMax 120 vóór 19:00 u

Sinds 2023.2.x (zit nu op 2023.2.11) gaat ie na 19.00u inderdaad ook niet meer naar 130 km/u als dat wel mag zoals bv op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht. Zeer irritant omdat dat voorheen altijd wel werkte, nu is de Vmax ook na 19.00 nog gewoon 100 km/u. Je scrollt je rot......
 
Gisteren voor de 2de keer dezelfde versie aangeboden gekregen voor installatie. Heeft iemand dit ook al eens voor gehad?

95824377-2B13-4A8E-A5E6-E81949B21C85.jpeg
 
Last edited:
Was de update van gisteren wel voltooid of goed geïnstalleerd? Bijzonder! Misschien even je auto in stappen en naar het tabje software gaan. Kijken wat die doet.
Reed al meer dan een week rond met 2023.2.0.5. (Status in de auto zelf). In de app bleef installatie status hangen op 100% gedurende die hele tijd. Had al enkele malen een power off gedaan & scrollwheel resets, maar dat mocht niet baten. Tot ik dit gisteren nog ‘ns deed en hij vlak erna melding gaf van ‘nieuwe’ update.
 
Reed al meer dan een week rond met 2023.2.0.5. (Status in de auto zelf). In de app bleef installatie status hangen op 100% gedurende die hele tijd. Had al enkele malen een power off gedaan & scrollwheel resets, maar dat mocht niet baten. Tot ik dit gisteren nog ‘ns deed en hij vlak erna melding gaf van ‘nieuwe’ update.
Waarschijnlijk was de installatie dan niet geslaagd. Anders was de installatiestatus ook verdwenen in de app.