Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Wat mij echt stoort is dat de auto zomaar een afrit wilt pakken als ik van linker naar rechter rijstrook wissel hij opeens rechter overslaat en zomaar de afrit wilt nemen, levens gevaarlijk en al opgemerkt dat de auto achter mij opeens 1 strook verschil tussen ons nam voor de zekerheid. Hij dacht misschien dat ik dronken was ofzo.
Helaas doet hij het ook bij sommige opritten. Helemaal top.
 
Gebruikt iemand wel eens het lang drukken links onder op het menu icoon om een melding te maken? Geen idee of dat wat doet maar ik gebruik het altijd bij dit soort rare dingen, ook bij phantom brakes etc. Ik zit voorlopig nog maar vrijwillig op 2022.44.30...
Kan je doen, maar als je daarnaast niks meldt aan het SeC wordt hier niks mee gedaan. Dit is het equivalent van een alert op een tijdslijn, en wordt niet actief opgevolgd door Tesla. Enkel als je erna contact opneemt met Tesla kan je naar je eigen alert verwijzen.
 
  • Informative
Reactions: Dannietjoh
Rij nu een weekje op de nieuwe versie 2023.2.10 is het jullie ook opgemerkt als je AP aan heb op de snelweg en dat je langs een vrachtwagen rijdt dat de auto meer gaat slingeren?
Dat is een tijdje geleden geïntroduceerd en ook in de release notes vermeld: als er geen achteropkomend verkeer is houdt de auto meer afstand tot vrachtwagens die gepasseerd worden. De auto schuift dan iets naar links in de rijbaan en na het passeren weer terug naar het midden. Dit voelt nogal onrustig...
 
  • Informative
Reactions: OttoR
Ik herken eigenlijk geen van de problemen die genoemd zijn, elke update gaat probleemloos zonder verlies van gegevens of nieuwe issues etc. Toch goed om dit toch te laten weten m.i., mensen die dit topic lezen kunnen denken dat het beter is om niet te updaten anders.
 
  • Like
Reactions: mnno
Ik herken eigenlijk geen van de problemen die genoemd zijn, elke update gaat probleemloos zonder verlies van gegevens of nieuwe issues etc. Toch goed om dit toch te laten weten m.i., mensen die dit topic lezen kunnen denken dat het beter is om niet te updaten anders.
Hier idem.. twee updates in een week tijd gehad. .11 en .12 maar geen alarm afgegaan geen issues na installatie...
 
Je auto "spreekt" zelfs Thais, dus zal Italiaans ook wel geen probleem zijn zeker...
Gewoon doen, als het fout gaat wordt het toch bij de volgende update rechtgezet (of is dat niet het standaard antwoord van het SeC?)

Maar ik zou er pas aan beginnen als je zeker bent dat je de eerste 3 maanden de wagen niet nodig hebt.
Na bijna 2 uur downloaden zitten we toch al aan 28%. En dan moet het installeren nog beginnen.

Je zou nog denken dat ik een Italiaanse "dopo domani" versie aan het downloaden ben...