Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.6.*

This site may earn commission on affiliate links.
Als je STOP ziet, zie je geen afstand meer. Is ook bij USS-cars zo.
Dit betekent niet dat je de afstand niet kan afleiden. Bij USS toont hij de afstand tot 30cm en dan komt er ‘Stop’. Afstand tot stop is dus 30cm (al denk ik dat er wat marge op zit).
Als ik heel nauwkeurig moet rijden, rij ik tot aan stop en neem ik een referentiepunt van mijn wagen tov een punt naast mij (iets op de vloer, spiegel van een wagen naast mij…) en daar rij ik dan met mijn referentiepunt nog 20-25cm voorbij.
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Maar dat is niet de vraag die Krisja stelt, toch?

Ik reageerde ook niet op de vraag van Krisja :)

Maar met USS is dus de afstand iets van 15cm. Zonder USS is het niet te zien. Er is enige nauwkeurigheid recht op de camera maar richting de hoeken is de nauwkeurigheid zeer slecht en zou ik niet op het randje van park assist vertrouwen.

Zie ook FSD Beta
Werkt echt fantastisch ;-) volgens mij is dat zo'n 50 tot 60cm

1679990465127.png
 
  • Informative
Reactions: djerro1234
Ik reageerde ook niet op de vraag van Krisja :)

Maar met USS is dus de afstand iets van 15cm. Zonder USS is het niet te zien. Er is enige nauwkeurigheid recht op de camera maar richting de hoeken is de nauwkeurigheid zeer slecht en zou ik niet op het randje van park assist vertrouwen.

Zie ook FSD Beta
Werkt echt fantastisch ;-) volgens mij is dat zo'n 50 tot 60cm

View attachment 922101
In deze situatie had ik verwacht (gehoopt) dat Tesla rekening zou houden met het te nemen pad. E.g als de voorwielen gedraaid zijn richting de zwarte auto, dan zou je nu kunnen stoppen. Maar als ze naar rechts links staan (als in, de auto gaat verder met vooruit inparkeren), dan zou ik hier geen stop verwachten.
 
Last edited:
Ben benieuwd! Ik heb mijn MY nog geen 3 weken in bezit en zit nog op 2023.2.100. Kan ik het update proces zelf via de app of navigatie forceren, of is het gewoon afwachten?
Ik denk eerlijk gezegd dat jij updates op "standaard" hebt staan. 2023.6.8 is namelijk breed uitgerold verleden week. En anders had je 2023.2.12 wel aangeboden gekregen. .100 = fabrieksfirmware.

Ga naar het tabje software en zet deze op "geavanceerd" om ook tussentijdse updates te ontvangen. En verder is het inderdaad een kwestie van geduld.