Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.20.*

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien het boek how to make friends and influence people een keer lezen. Je hoeft namelijk niet meteen mijn rijstijl te beledigen. Je foto laat trouwens een rijstijl zien die ik noooit zou willen hebben :(
Ik maak geen vrienden die zo een losse rijstijl hebben, en gelukkig stond mijn auto op de parking van een lokale Albert Heijn toen ik die foto nam 😅
 
  • Disagree
Reactions: OttoR and Rutgere
Dan rij je toch rechtdoor? Waar rij je rechtdoor op een rotonde?

Of verplaats je je handen? Net wat ik zeg dat ik nu niet meer hoef te doen...
ik kan zelfs slalommen zonder mn handen van 20 voor 2 weg te halen. En een rotonde (en al helemaal een halve) zeker. Alleen mini rotondes zijn lastiger, dat geef ik toe. En als ik rechtsaf de rotonde verlaat stoot mn uitgestoken ring/wijsvinger als vanzelf tegen de stalk aan.
 
ik kan zelfs slalommen zonder mn handen van 20 voor 2 weg te halen. En een rotonde (en al helemaal een halve) zeker. Alleen mini rotondes zijn lastiger, dat geef ik toe. En als ik rechtsaf de rotonde verlaat stoot mn uitgestoken ring/wijsvinger als vanzelf tegen de stalk aan.
Beetje hilarisch dat iedereen nu lekker hun slechte stuurstijl begint toe te geven 😅

Straks nog eentje die zegt dat ie full lock to full lock draait met zijn knuppel of handpalm op z'n stuur, en anderen die lekker toegeven dat ze het stuur door hun handen laten glijden.
 
  • Funny
Reactions: JuanF1 and Krisja
ik kan zelfs slalommen zonder mn handen van 20 voor 2 weg te halen.

Sterk...

leermat-klok-digitaal-rekenen-materiaal-spelend-bewegend-leren-powerspel-scaled.jpg
 
  • Funny
Reactions: wooter
Lang leve de Yoke in combinatie met de knopjes. Veel handiger door de vier hoeken kan je heel stabiel sturen met 1 hand of 1 vinger en heb je een hand over om de knopjes te bedienen. Ik zou me er aan ergeren mocht tesla terug de stalks invoeren.
Over 2024.20 kan ik niets vertellen, ik zit met beide auto's op 2024.14.9

Ben net terug van Canada en we hebben daar met FSD (supervised) v12.3.6 gereden en ik ben er van overtuigd dat binnenkort al die knopjes en stalks overbodig zijn.

 
Deze ochtend 2024.20.1 geinstalleerd, maar nog niet mee gereden.

In de release notes stond dat wanneer je een strafpunt krijgt deze na een week komt te vervallen. Maar de timer wordt gereset telkens je een nieuw strafpunt krijgt.


One Autopilot Strikeout will be forgiven for each 7-day period in which you do not receive any Strikeouts. Each time you receive a Strikeout, this timer will restart.
 
Ik heb ganse dagen beroepsmatig te maken met mensen die vastgeroest zijn in oude gewoontes en niet mee willen met vooruitgang. Misschien denk ik daarom(verkeerdelijk?) dat iedereen aan een halve quote genoeg heeft.
Dus omdat je stalks handiger vind dan knoppen ben je tegen vooruitgang en vernieuwing? Vind dit toch niet echt evenredig. Anders ging ik nooit voor Tesla gekozen hebben.
 
  • Like
Reactions: Rutgere
Hier 2024.20.1 sinds vandaag.
Voor de refresh X een grote verbetering:
De voordeuren openen nu weer vanzelf met vision zonder uss! Niet volledig maar wel heel bruikbaar!!

Ps heb ook geen stalks meer: eerste week volledig ruk! Daarna echt gewend en zou nu niet anders meer willen. Er komt snel genoeg muscle memory en handigheidjes
 
  • Like
Reactions: Dhene