Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wil die update ook. Hoop dat dan het continue wisselen van de ventilator snelheid bij 'auto' verholpen is (heb 'm tegenwoordig maar gewoon op manual staan). Maar m'n S staat sinds 15 januari op 2.52.22 en lijkt niet echt te updaten.
 
Ik wil die update ook. Hoop dat dan het continue wisselen van de ventilator snelheid bij 'auto' verholpen is (heb 'm tegenwoordig maar gewoon op manual staan). Maar m'n S staat sinds 15 januari op 2.52.22 en lijkt niet echt te updaten.
Hier hetzelfde liedje.
Op lange ritten heeft de klimaat regeling het moeilijk om de temperatuur gelijk te houden. Nu afgelopen weekend terug weg uit Oostenrijk ook weer paar keer gehad dat het ineens kouder wordt. Zet op langere ritten ook de klimaatregeling op manual.
 
Nooit "last" gehad van grote temperatuur verschillen binnen doordat er ineens teveel (minder vaak te weinig) geblazen werd vanuit de AC? Ik werd er af en toe gek van de de temperatuur niet stabiel was te krijgen.
Moet eerlijk bekennen dat het niet bij elke rit was (ook zo irritant, als het geen constante afwijking betreft) maar soms was het gewoon "behelpen" door het dakraam open te zetten.
Vergeleken met de Range Rover die ik had is de Climate Control van Tesla een wonder van stabiliteit.
 
Afgelopen nacht heb ik sinds lange tijd weer een update voor m'n classic binnen gekregen, van 2.52.22 naar 17.10.42
Dan denk je dat het wel een flinke update zal zijn, blijkt alleen die fan speed update :mad:
Maar wellicht zit er ook een security update in verborgen om stelen van m'n S-je tegen te gaan, al zou dat wel heel snel zijn...
 
Afgelopen nacht heb ik sinds lange tijd weer een update voor m'n classic binnen gekregen, van 2.52.22 naar 17.10.42
Dan denk je dat het wel een flinke update zal zijn, blijkt alleen die fan speed update :mad:
Maar wellicht zit er ook een security update in verborgen om stelen van m'n S-je tegen te gaan, al zou dat wel heel snel zijn...
Hier dezelfde update inderdaad.

Overigens update Tesla vaak wel meer dan alleen het zichtbare, vaak zitten er op de achtergrond ook wel wijzigingen in, bijv. voor de autopilot. Maar het is inderdaad een beetje een saaie update zo op het eerste gezicht. Het wordt weer tijd voor wat leuks, vooral het updaten van de browser zou erg prettig zijn.
 
Wel een beetje een onzin update vandaag. Idd wel eens ervaren dat de temperatuur varieert. Maar ik zet hem ook meestal op stand 3 of 4. Eigen schuld dan wellicht. Maar daarboven begint het luchtkanaal ergens te fluiten best gek voor een auto boven de 120k.

Maar goed, niet te negatief, fijn dat er updates komen. Bij mijn eerdere Passat GTE kelderde ook vaak de temperatuur zomaar na een tijd. En daar krijg je helemaal geen updates OTA.

Mooi werk Tesla :) :):D
 
IMG_2144.jpg
Volgende week gaat het eindelijk gebeuren!
 
Ik zie de verbruiksgrafiek wat meer spontaan in het dashboard sedert de update. Ik denk dat wanneer er een wijziging is in de gele stippellijnen, dat de grafiek even verschijnt. Ook al display je iets anders (trips bv).
Als we het over hetzelfde hebben;
Bij mij komt deze grafiek ook als ik al redelijk leeg ben gereden en hem op z'n staart trap.
Als ik dan inhou is deze weer weg.