Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij ook......
Jullie zijn erg vergevingsgezind ;-). Ik heb wel wat meer irritatie punten, wat natuurlijk in een ander draadje thuis hoort (Janken over tekortkomingen oid). Natuurlijk is irritatie zeer persoonlijk en subjectief. Ik zal eens mijn 25.000km gejank posten ;-). 25.062 om precies te zijn volgens de Tesla app. Ik kreeg de auto op 30 december dus in bijna 8 maanden nu.
 
Jullie zijn erg vergevingsgezind ;-).
Hangt ervan af wat je maatstaf is natuurlijk.
Afgelopen maand meer dan 6.000 km in Tesla gezeten, waarvan veel achter het stuur.
Vermoedelijk minder dan 250km zelf gereden, de rest een beetje mee zitten kijken, omgeving bekeken, muziekje geluisterd, gesprekken gevoerd. Allemaal zaken waar ik vroeger toch minder aan toe kwam in de auto.
Overigens langste rit was 1400km. Na een rit stap je toch redelijk fris uit. Dit zou zonder de AP en in de herrie en trillingen van de ICE geen optie zijn. 1.000km was echt het matje en vereiste een dagje bijkomen.
 
Ik heb 3 driver profielen: uitstappen, rijden en autopilot. Als ik parkeer, zet ik mijn profiel op uitstappen. Als ik instap, zet ik mijn profiel op rijden. Als ik AP aanzet op de snelweg, zet ik het profiel op autopilot. Rij ik van de snelweg af, zet ik het profiel weer op rijden.

wat is je achterliggende idee achter een apart profiel voor AP?
 
Het zou erg leuk zijn, maar ik denk niet dat de 2016 75D's opeens een seconde sneller worden? De nieuwsberichten zijn nogal tegenstrijdig, online... Op deze site staat de email van Tesla (Software Update For Tesla Model S 75 and Model X 75 Boosts Performance By One Full Second - Gas 2), maar die is niet briljant duidelijk geschreven. Ik weet dat de nieuwe wel sneller zijn, maar die zijn niet meer met 21" silver te koop en die laten ze wel zien... Iemand meer info?
 
Last edited:
Heeft iemand al een update van de navigatie mappen gekregen?
In Vlaanderen zijn de gewestwegen gewijzigd van 90 naar 70km/u op 01/01/2017, maar mijn navigatie is er zich nog niet van bewust.
Ook werkzaamheden die al zeer lang duren (Brugse binnenstad bijvoorbeeld - ook gestart in januari), worden nooit zichtbaar..

Edit: Ik heb zelf al bepaalde wijzigingen doorgegeven via Waze (die ook Google maps gebruikt en update), maar zonder succes..
 
Yes. De auto is aan het updaten van 2017.28.4 cf44833 naar de laatste versie. Ben benieuwd....
Done. versie 2017.32.6 ca28227
 

Attachments

  • upload_2017-8-22_12-5-56.png
    upload_2017-8-22_12-5-56.png
    853.7 KB · Views: 48