BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
Nee dat belooft hij niet; goed lezen.Elon beloofd twitteraar regensensor op AP2 voor de kerst
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat belooft hij niet; goed lezen.Elon beloofd twitteraar regensensor op AP2 voor de kerst
vandaar de smiley erachter....Nee dat belooft hij niet; goed lezen.
Voor welke kerst ;-)Elon beloofd twitteraar regensensor op AP2 voor de kerst
Staat inderdaad volkomen los van de OTA software updates en vindt helemaal automatisch (zonder gebruikersinteractie) plaats. Als het goed is, stond er eenmalig een bevestiging van de update op het centrale scherm.Hoe werkt dat met de navigatie update? Gisteren had ik opeens nieuwe kaarten met o.a. de A1 op de juiste plek met de juiste maximum snelheden. Die zaten er van de week nog niet op. Die zijn dus los van de "echte" updates?
Is er echt een update geweest van de kaarten? Dat zou wel nieuws zijnStaat inderdaad volkomen los van de OTA software updates en vindt helemaal automatisch (zonder gebruikersinteractie) plaats. Als het goed is, stond er eenmalig een bevestiging van de update op het centrale scherm.
Is er echt een update geweest van de kaarten? Dat zou wel nieuws zijn
Toevallig gas gegeven toen AP op 150 km/u stond? Ik heb die situatie in de zomer 2 keer in Duitsland gehad en later een keertje ergens anders en toen was ik gas aan het bijgeven. AP laat niet toe dat je sneller dan 150 gaat en straft je onmiddellijk.
Ik had dat al een paar firmware versie terug en nog steeds: het abrupt uitschakelen is vooral in bochten super gevaarlijk en vliegt de auto ineens naar de naastliggende rijbaan of verder..... als je er geen erg in houdt!software update 46.8
Vind ik weer soepeler rijden dan voorlopers (alleen die hobbels in bochten ....)
Irritanter: CC en AS houden er spontaan mee op zonder waarschuwing.
Hebben meer mensen dit dat er ineens melding "cruise control niet beschikbaar" komt en alles uitschakelt? Als ik weer verder rijdt na een stop, doet de CC het weer -- een kwartiertje dan ....
Ik dacht eerst misschien denkt die dat ik het stuur niet goed genoeg vast heb. Ik heb altijd wel dat het scherm regelmatig wit knippert. Want alhoewel ik het stuur altijd vast heb: Hoe rechter de weg en hoe beter de autosteer, hoe minder ik er aan denk om het stuur (tegennatuurlijke) rukjes te geven. Echter ik heb er op gelet, nu geen waarschuwing, geen geknipper - direct naar "niet beschikbaar". Er staat verder ook geen reden bij dat het alleen voor deze rit is of iets anders.
Gisteren 110 km gereden met de nieuwe X van mijn zoon met AP2. Direct daarna 70 km met mijn eigen S en AP1.Ik had dat al een paar firmware versie terug en nog steeds: het abrupt uitschakelen is vooral in bochten super gevaarlijk en vliegt de auto ineens naar de naastliggende rijbaan of verder..... als je er geen erg in houdt!
Hoi Wim, hier het voorbeeld: op 11.42:49 een kort alarm en 2 secondes later schakelde AP uit ....: (ik reed hier op de A4 richting Benelux tunnel)Gisteren 110 km gereden met de nieuwe X van mijn zoon met AP2. Direct daarna 70 km met mijn eigen S en AP1.
Oops, dat is best nog een groot verschil. AP2 is duidelijk minder stabiel, vooral in bochten voelt het minder vertrouwd aan.
Ook vind ik het een grote beperking dat AP2 alleen de eigen rijbaan ziet waar AP1 er drie waarneemt.
AP2 lijkt alleen auto's te zien, geen fietsers, motoren en vrachtwagens. AP1 ziet die allemaal wel.
Abrupt uitschakelen van AP2 hebben wij gisteren niet meegemaakt, AP1 doet dat in elk geval niet.
Er is toch geen enkele reden voor AP2 om uit uitschakelen. De weg is vlak, de belijning is perfect, het zicht is 100%, wat wil je nog meer.Hoi Wim, hier het voorbeeld: op 11.42:49 een kort alarm en 2 secondes later schakelde AP uit ....: (ik reed hier op de A4 richting Benelux tunnel)
Dit is wat er gebeurde:Hoi Wim, hier het voorbeeld: op 11.42:49 een kort alarm en 2 secondes later schakelde AP uit ....: (ik reed hier op de A4 richting Benelux tunnel)
Gisteren 110 km gereden met de nieuwe X van mijn zoon met AP2. Direct daarna 70 km met mijn eigen S en AP1.
Oops, dat is best nog een groot verschil. AP2 is duidelijk minder stabiel, vooral in bochten voelt het minder vertrouwd aan.
Ook vind ik het een grote beperking dat AP2 alleen de eigen rijbaan ziet waar AP1 er drie waarneemt.
AP2 lijkt alleen auto's te zien, geen fietsers, motoren en vrachtwagens. AP1 ziet die allemaal wel.
Abrupt uitschakelen van AP2 hebben wij gisteren niet meegemaakt, AP1 doet dat in elk geval niet.