Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal m zelf niet nodig hebben, maar elke dag als ik er langs rij denk ik weer: schitterende locatie voor een SuC:

A13 afslag Delft-Noord, nieuw pompstation (ik zou het merk niet weten :D), Starbucks, KFC en op een klein stukje lopen een McD, parkeerruimte zat - in de kruising van A13 en A4. Toppie hoor, ik denk dattie wel komt.
 
  • Like
Reactions: sweep and HWS
Ik zal m zelf niet nodig hebben, maar elke dag als ik er langs rij denk ik weer: schitterende locatie voor een SuC:

A13 afslag Delft-Noord, nieuw pompstation (ik zou het merk niet weten :D), Starbucks, KFC en op een klein stukje lopen een McD, parkeerruimte zat - in de kruising van A13 en A4. Toppie hoor, ik denk dattie wel komt.
Geografisch gezien zou De Meern ook een prima locatie zijn. Ik kan mij wat spreiding betreft ook Vlissingen/Middelburg kunnen voorstellen maar dat ligt niet op een doorgaande route. Achterhoek en Drenthe zijn ook niet rijkelijk bedeeld ;-).
 
Ik zal m zelf niet nodig hebben, maar elke dag als ik er langs rij denk ik weer: schitterende locatie voor een SuC:

A13 afslag Delft-Noord, nieuw pompstation (ik zou het merk niet weten :D), Starbucks, KFC en op een klein stukje lopen een McD, parkeerruimte zat - in de kruising van A13 en A4. Toppie hoor, ik denk dattie wel komt.
Op nummer 1 blijft bij mij de wens voor Utrecht staan.
 
45738.jpg


zo iets ?
 
Anderzijds, vanuit Utrecht is het niet nodig.
Naar het noorden kom je lands Amsterdam of Zwolle.
Naar het oosten Emsburen of Zevenaar
Naar het zuiden EIndhoven of Oosterhout
Alleen naar het westen is lastig, Dordrecht ligt niet echt op een route. Maar ja, naar het westen en terug kan op een lading.
 
Inderdaad, Dirk.
Lijkt nu nog overkill, maar denk in termen van over twee jaar....
Dus de ruimte alvast maar claimen en denken in termen van uitbreidbaarheid!

Met A'dam-ZO, Gent, Aartselaar in het achterhoofd denk ik overigens niet dat dit overkill is.
Vandervalk Utrecht lijkt inderdaad tamelijk centraal; het lijkt wel een sterpunt van 7 snelwegen.


Ik ben voorstander.
 
Anderzijds, vanuit Utrecht is het niet nodig.
Naar het noorden kom je lands Amsterdam of Zwolle.
Naar het oosten Emsburen of Zevenaar
Naar het zuiden EIndhoven of Oosterhout
Alleen naar het westen is lastig, Dordrecht ligt niet echt op een route. Maar ja, naar het westen en terug kan op een lading.
Als ik naar Zutphen op en neer rijd kom ik nergens langs, kan omrijden via Zevenaar maar met Utrecht is dat niet nodig.
Als ik(mijn vrouw meestal zonder mij)naar Groningen op en neer rij wil ik op de heenweg best een laden in Drachten maar terug liever niet nog een keer omdat ie dan nog vrij vol zit. Ook dan is Utrecht praktischer voor een splash & dash. Zwolle is om, rij meestal over de A6.
 
Alternative fact?

Ik hoor jullie zeggen: "Heb je hem weer...", maar vandaag een dag gehad zoals hij voor de toekomst bedoeld is. Thuis weg met 90%, naar bestemming gereden in Noordwijk, daar aan de ongecompliceerde Destination Charger geladen en toen weer naar huis. Vier keer in de buurt van SuC geweest maar deze links kunnen laten liggen dus plaatsen vrij gehouden. Als dat netwerk enorm verdicht gaat worden (wacht maar tot de ondernemers de potentie zien in commercieel opzicht) hebben we de extra stop niet meer nodig omdat hij laadt wanneer hij stilstaat en wij ons ding doen.