Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien dit weekend als niemand mij voor is.

Bij deze dan - Hoorn 4 stalls - nog niet operationeel overigens, maar dat duurt niet lang meer. Nier ver van de ingang, maar aan de zijkant...

IMG_5772.jpg
 

Attachments

  • IMG_5776.jpg
    IMG_5776.jpg
    73.8 KB · Views: 45
  • IMG_5780.jpg
    IMG_5780.jpg
    71.1 KB · Views: 48
Bij deze dan - Hoorn 4 stalls - nog niet operationeel overigens, maar dat duurt niet lang meer. Nier ver van de ingang, maar aan de zijkant...

View attachment 216283

4 is wel bijzonder. Zijn er ook Destination Chargers? Dan hoef je als je alleen komt lunchen of vergaderen en niet van erg ver komt niet eens aan de SuC maar laad je in een uurtje of wat toch voldoende bij.
 
Is me niet opgevallen, maar ben er ook niet naar op zoek gegaan... Vd Valk kennende zullen er wel meer (gewone) laders zijn of komen... het regende en was koud weer.. dus snel de auto weer ingegaan -;). Dat aantal van vier klopt in dit geval overigens wel...

Zie dat er nu ook een vd Valk laadpas is - ism Greenflux. Maar wat doen ze dat toch weer klungelig door op deze site alleen de vd Valk locaties met een Greenflux-lader te noemen.. ik zie bv Haarlem met DeC's er niet tussen staan. Ook de Tesla SuC's staan natuurlijk niet genoemd... De DC-laders bij enkele locaties zijn niet geschikt voor een Tesla zo te zien... nog nooit van een adapter gehoord zeker.. Verwezen wordt naar een "overzicht van alle laadpunten.." Krijg je alleen een niet-interactief kaartje met plaatsnamen..

Jammer - zo moeilijk is dit toch niet...
 
Last edited:
Is me niet opgevallen, maar ben er ook niet naar op zoek gegaan... Vd Valk kennende zullen er wel meer (gewone) laders zijn of komen... het regende en was koud weer.. dus snel de auto weer ingegaan -;). Dat aantal van vier klopt in dit geval overigens wel...

Zie dat er nu ook een vd Valk laadpas is - ism Greenflux. Maar wat doen ze dat toch weer klungelig door op deze site alleen de vd Valk locaties met een Greenflux-lader te noemen.. ik zie bv Haarlem met DeC's er niet tussen staan. Ook de Tesla SuC's staan natuurlijk niet genoemd... De DC-laders bij enkele locaties zijn niet geschikt voor een Tesla zo te zien... nog nooit van een adapter gehoord zeker.. Verwezen wordt naar een "overzicht van alle laadpunten.." Krijg je alleen een niet-interactief kaartje met plaatsnamen..

Jammer - zo moeilijk is dit toch niet...

Er is nog veel onwetendheid (ook in geledingen bij vd Valk) en daar maakt Greenflux gebruik (misbruik) van. Zien we ook bij Lidl met de dure snelladers.
 
Is me niet opgevallen, maar ben er ook niet naar op zoek gegaan... Vd Valk kennende zullen er wel meer (gewone) laders zijn of komen... het regende en was koud weer.. dus snel de auto weer ingegaan -;). Dat aantal van vier klopt in dit geval overigens wel...

Zie dat er nu ook een vd Valk laadpas is - ism Greenflux. Maar wat doen ze dat toch weer klungelig door op deze site alleen de vd Valk locaties met een Greenflux-lader te noemen.. ik zie bv Haarlem met DeC's er niet tussen staan. Ook de Tesla SuC's staan natuurlijk niet genoemd... De DC-laders bij enkele locaties zijn niet geschikt voor een Tesla zo te zien... nog nooit van een adapter gehoord zeker.. Verwezen wordt naar een "overzicht van alle laadpunten.." Krijg je alleen een niet-interactief kaartje met plaatsnamen..

Jammer - zo moeilijk is dit toch niet...
Die site is volgens mij al tijden niet meer ge-updated
 
Idd volgens de krant komt die in de oude Saab garage op het industrieterrein. Mooie vulling van dat pand sinds het met Saab down hill is gegaan.
Natuurlijk wel grappig dat er nu inderdaad elektrische auto's onderhouden gaan worden in dat pand in Groningen, zoals ook de nieuwe SAAB's elektrisch zouden worden, alleen met een andere merknaam op de gevel. :p