Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
EC4BE608-624B-4401-A0F0-C0725009B10B.jpeg
Trekken doet ie prima, maar het maakt hem wel dorstig!
 
Volgensmij zijn er nu +/- 17 locaties welke in Europa klaar zijn voor V3. Vorige keer bij de ombouw naar CCS was er gewoon een vaste club welke in heel Europa de ombouw deed. Kan natuurlijk zomaar zijn dat na 15 juni (als de regels wat versoepelen) ze 1 voor 1 alle locaties afgaan. Laatste berichten zijn namelijk dat alles reeds geleverd is.
 
  • Informative
Reactions: Cely
heeft er nog iemand nieuws over SC Bergen op Zoom?

Ik vermoed dat Tesla haar ogen heeft laten vallen op de "Port of Bergen op Zoom" – een nieuw plan pal naast de A4.

Initiele gedachte was dat dit project in 2020 gerealiseerd werd, maar dit plan loopt vertraging (of zelfs gecancelled) op door een besluit van de Raad van State: Privacy settings

Wat eerder ook al geopperd was, het kan ook dat er interesse is in de plek van de onlangs vernieuwde La Place langs de A58. Het nadeel is dat dit moeilijk vanuit één richting te bereiken is en lijkt me daarom wat minder voor de hand liggen.

Omdat het vanuit Tesla ook vrij lang stil en mysterieus blijft over een SuC Bergen op Zoom, krijg ik de indruk dat ze inderdaad aanvankelijk wilden aansluiten op het plan "Port of Bergen op Zoom", en dat dit plan ook vanuit Tesla even in de ijskast is komen te staan – tenzij ze een haalbaar alternatief in de omgeving vinden.
 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Dangis and TM3LR