Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Nou SuC Rijswijk V3 goedgekeurd hier hoor :D
20200802_131400.jpg 20200802_131424.jpg 20200802_131452.jpg
 
Screenshot_20200804-220229_Chrome.jpg
Vandaag precies 460 km gereden. DenHaag Maastricht, via Antwerpen terug.

Kwam met 0 (eigenlijk -1, zie foto) km aan in Rijswijk. Fracties van seconden 251 kW, maar tot 116 km kreeg ik 250 kW. Daarna minder.

View attachment 572320

Na 460 km, 70 kWh verbruik ( ex airco??) op scherm, 76 kWh in rekening gebracht.

Toch knap voor een 75 kWh M3P....
 
View attachment 572474

Na 460 km, 70 kWh verbruik ( ex airco??) op scherm, 76 kWh in rekening gebracht.

Toch knap voor een 75 kWh M3P....

Ja ik kan me iets herinneren dat ze ondertussen rekenen ook de energie gebruikt tijdens het laden (blijkbaar vroeger niet) dus ook bijv de airco tijdens het laden bijv. Denk dat je daarom 75Kwh aantikt.

[edit]hahah nou dat dus.
 
Afgelopen vrijdag geladen op Apeldoorn (Cantharel). Daar was resterende tijd 40 minuten. Toen ik op terugweg (Zondag) aansloot op de Apeldoorn oost v3, bleef de tijd ook op 40 minuten hangen (en liep niet af). Thuis maar even de computer gereset. Inmiddels sta ik bij Rijswijk en nu blijft m’n scherm “resterende tijd berekenen” aangeven.

Herkent een van jullie dit? heb het nog niet geprobeerd nu bij een V2 maar toch wat onhandig dat ik geen resterende tijd meer zie?
 
top.

ik hoop oprecht dat SuC v3 voor iedere Tesla volledig betaald zal zijn, zodat niet een local een laadpaal plek bezet houdt voor diegene die op doorreis zijn.

hoewel met die idiote vermogens heb je al een idle fee aan je broek hangen na een kop capuchino

dat klopt natuurlijk niet helemaal, de 250kW haal je maar even, daarnaast duren de laatste 20% nog steeds 25-30 minuten.

dus als idle fee dreigt gewoon slider naar 100% schuiven. Opgelost!
 
shhht.. geen slapende honden wakker maken
Zo jammer dat het idd dan gelimiteerd is tot 80%

Hallo! Slapende hond hier! Vertel, vertel! :):):)
Hij stopt met laden bij 80% (terwijl je 100% opgaf). Is me ook overkomen. Ik ben gewoon naar de auto gelopen en heb hem weer aangezet op 100%. Toen ging het laden weer gewoon verder.
Dit was in Braak, bij Hamburg, op weg naar Kiel in Duitsland, ruim een jaar geleden. Kan zijn dat het nu niet meer werkt.

Overigens was dit geen aso-gedrag van mij (vind ik). Ik moest in Kiel met de boot naar Lithouwen, waar geen SuperChargers zijn. Daarom wilde ik de batterij zo vol mogelijk. Zo ging ik met 90% vol op de ferry.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: petervr and Karel