Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Weet je heel toevallig ook hoeveel stalls er zijn voor de Model 3?
Volgens mij 4... Maar is een gokje.

Crowdsourced data en stats hier te vinden: Tracker CCS on Superchargers

Hieruit, huidige stand bij stations in Nederland (CCS/totaal):

8 / 32 Badhoevedorp
6 / 12 Breda
8 / 28
Breukelen
4 / 12 Dordrecht
4 / 8 Drachten
8 / 24 Eindhoven
4 / 12 Hoorn
6 / 12 Oosterhout
2 / 12 Urmond
6 / 12 Vuren
6 / 16 Zaltbommel
6 / 10 Zevenaar
4 / 16 Zwolle
0 / 12 Apeldoorn
0 / 10 Emmeloord
0 / 12 Horst
 
Last edited:
Lijkt geen logische locatie. Dat zullen wel Destination Chargers zijn.
Iemand al wat gezien in Maarsbergen?

De Heijmans-monteur die ik vandaag in Gouda sprak, noemde zelf Naarden en.. Bunnik. Zou het dan het Postillion hotel in Bunnik worden ipv locatie Maarsbergen?

In Gouda was dit blijkbaar erg snel rond, terwijl de plannen voor Leiden op de lange termijn geschoven worden.

Leiden staat volgens hem nog steeds gepland.

Gouda is technisch voorbereid. Alleen de stalls moeten nog worden geplaatst. Zie foto’s. Ik heb toch 16 voetjes geteld...

Tweede week van februari zouden stalls in Gouda worden geinstalleerd.
 
Gisteren in Drachten en de buizen liggen er al voor 8 extra stalls, snelheid was wel droevig 140km/h
laadsnelheden uitdrukken in km/h zonder dat we weten om welke auto het gaat, is nogal zinloos. Gebruik liever kW.
Overigens heb ik zelf de laatste twee keer in Drachten ook te maken gehad met lage laadsnelheden op sommige van de stalls. Even verhuizen leverde een flinke verbetering op naar normale niveau's (90-96 kW bij 30% SoC).
 
Ik ben een beetje aan het smokkelen (want ik ben nu in Belgïe) maar de prijs voor de meest onverwachte SuC ooit gaat wat mij betreft naar SuC Heusden-Zolder. Je wordt naar een absoluut niemandsland geleid waardoor ik er van overtuigd was dat het nooit kon kloppen:

image1.jpeg



Maar verdraaid, bij de laatste bocht reed een X mij tegemoet dus kreeg ik er al wat meer vertrouwen in. En inderdaad...

image2.jpeg



Wat die scouts bezielden is mij een raadsel maar kennelijk klopte op papier het plaatje. Het klopt ook allemaal, behalve dat Mad Max 5 hier zo opgenomen kan worden o_O
 
Gisteren in Drachten en de buizen liggen er al voor 8 extra stalls, snelheid was wel droevig 140km/h

Er zijn de afgelopen 4-6 weken verschillende problemen geweest. 3A+B hebben tijden niet tot nauwelijks gewerkt.

Fijn dat er 6 of 8 nieuwe chargers bijkomen. De afgelopen maanden regelmatig "in de wacht" gestaan.
 

Attachments

  • IMG_5662.jpg
    IMG_5662.jpg
    822.5 KB · Views: 41
Last edited:
  • Like
Reactions: daud
Ik ben een beetje aan het smokkelen (want ik ben nu in Belgïe) maar de prijs voor de meest onverwachte SuC ooit gaat wat mij betreft naar SuC Heusden-Zolder. Je wordt naar een absoluut niemandsland geleid waardoor ik er van overtuigd was dat het nooit kon kloppen:

View attachment 372869


Maar verdraaid, bij de laatste bocht reed een X mij tegemoet dus kreeg ik er al wat meer vertrouwen in. En inderdaad...

View attachment 372870


Wat die scouts bezielden is mij een raadsel maar kennelijk klopte op papier het plaatje. Het klopt ook allemaal, behalve dat Mad Max 5 hier zo opgenomen kan worden o_O
Het is inderdaad een pareltje van een locatie. :)