Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Voor mij is dit geen grap...ik overweeg sterk de brui eraan te geven op dit forum......

Begrijpbaar, maar dat zou wel heel jammer zijn! Ook bij Wim S. Jullie hebben een goede bijdrage en dat is wat telt.

Daarmee kan je het eens of oneens zijn. Als je oneens bent heb je ook de keuze om niet te reageren of het gesprek (Reply) aan te gaan. een "disagree" is te betekenisloos. Je weet niet waarom die "disagree" is gegeven en kan dan persoonlijk zijn.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Begrijpbaar, maar dat zou wel heel jammer zijn! Ook bij Wim S. Jullie hebben een goede bijdrage en dat is wat telt.

Daarmee kan je het eens of oneens zijn. Als je oneens bent heb je ook de keuze om niet te reageren of het gesprek (Reply) aan te gaan. een "disagree" is te betekenisloos. Je weet niet waarom die "disagree" is gegeven en kan dan persoonlijk zijn.

Ik denk dat een disagree vaak harder overkomt dan ze bedoeld is. Zo'n duimpje naar beneden ziet er erg negatief uit, terwijl dat in veel gevallen waarschijnlijk niet de strekking was. Het zou jammer zijn als dat reden is om het forum te verlaten. We houden iedereen er graag bij.

Wellicht is het goed om wat minder kwistig te zijn met het uitdelen van duimpjes omlaag. Ze voegen weinig toe aan de discussie. Wie toch zijn ongenoegen wil laten merken, kan beter een geschreven reactie geven. Dat komt al minder negatief over. Maar de beste manier om argumenten uit te wisselen is nog altijd met een biertje erbij :D
 
Ik denk dat je disagrees niet moet overschatten. Als ik zeg dat Heineken een vage biersmaak heeft, krijg ik waarschijnlijk ook disagree duimpjes, maar da's toch handiger dan dat er 5 man vervolgens een post gaat plaatsen waar ze betogen dat Heineken wel lekker is? :).

Overigens vind ik een koele Heineken erg verfrissend zonder dat je ervan gaat duizelen, dus geen haat van mijn kant.
 
Ik denk dat je disagrees niet moet overschatten. Als ik zeg dat Heineken een vage biersmaak heeft, krijg ik waarschijnlijk ook disagree duimpjes, maar da's toch handiger dan dat er 5 man vervolgens een post gaat plaatsen waar ze betogen dat Heineken wel lekker is? :).

Overigens vind ik een koele Heineken erg verfrissend zonder dat je ervan gaat duizelen, dus geen haat van mijn kant.
Krijg er dorst van...:D
 
Ik denk dat een disagree vaak harder overkomt dan ze bedoeld is. Zo'n duimpje naar beneden ziet er erg negatief uit, terwijl dat in veel gevallen waarschijnlijk niet de strekking was. Het zou jammer zijn als dat reden is om het forum te verlaten. We houden iedereen er graag bij.

Wellicht is het goed om wat minder kwistig te zijn met het uitdelen van duimpjes omlaag. Ze voegen weinig toe aan de discussie. Wie toch zijn ongenoegen wil laten merken, kan beter een geschreven reactie geven. Dat komt al minder negatief over. Maar de beste manier om argumenten uit te wisselen is nog altijd met een biertje erbij :D

Ik weet niet of ze harder overkomen dan bedoeld. Wel is het zo dat ik iedereen met een disagree zonder inhoudelijke reactie niet serieus kan nemen.

Als je het niet eens bent prima. Iedereen mag zijn mening hebben. Met een ongemotiveerde disagree kan niemand iets en lijkt wat mij betreft op veel schreeuwen en weinig inhoud. Zoiets als de gele hesjes ;)
 
Ik weet niet of ze harder overkomen dan bedoeld. Wel is het zo dat ik iedereen met een disagree zonder inhoudelijke reactie niet serieus kan nemen.

Als je het niet eens bent prima. Iedereen mag zijn mening hebben. Met een ongemotiveerde disagree kan niemand iets en lijkt wat mij betreft op veel schreeuwen en weinig inhoud. Zoiets als de gele hesjes ;)
Nou ja, de gele hesjes hebben gelijk, er zijn veel dingen die niet kloppen in dit land... neem nou de champagne van Sybrand... die heb ik nog niet gehad:p
 
Kibbelhoekje.

Off topic draadje

Deze topics zijn inmiddels een beetje uit de lijst weggezakt, maar aangezien het bij "Tesla in de pers" over bumperkleven, onnodig links rijden en provocerende agenten gaat....en hier inmiddels over allerlei disagree vetes en het al dan niet terecht storen aan herhaalde opmerkingen, wil ik gratis en voor niets even deze linkjes onder de aandacht brengen. Ja, dat is ook offtopic...nee, ik heb helaas geen supercharger nieuws. :rolleyes::p
 
Ik denk dat je disagrees niet moet overschatten. Als ik zeg dat Heineken een vage biersmaak heeft, krijg ik waarschijnlijk ook disagree duimpjes, maar da's toch handiger dan dat er 5 man vervolgens een post gaat plaatsen waar ze betogen dat Heineken wel lekker is? :).

Overigens vind ik een koele Heineken erg verfrissend zonder dat je ervan gaat duizelen, dus geen haat van mijn kant.
Je krijgt waarschijnlijk een hoop hartjes van onze zuiderburen...
 
Nu we hier allemaal er nogal belang bij lijken te hebben dat het vooruit gaat met de ontwikkeling van SuC en DeC - of daar in elk geval op hopen gezien alle terugkerende vragen zoals ‘is er al wat te zien in....’

Er staat zo te zien al een behoorlijke tijd een vacature open bij Tesla die kennelijk moeilijk vervulbaar is en mogelijk eerst moet worden ingevuld voordat er weer echte voortgang plaatsvindt.

https://www.tesla.com/en_GB/careers/job/business-developer-beneluxcharging-40526

Misschien is er wel iemand die (vanuit zijn netwerk iemand kent die) dit als een handschoen past?

It would benefit us all... ;-)

PS: wat vooral opvalt overigens is de wonderlijke keuze dat het alleen maar een ‘Nice to have’ is als je ook de Franse taal een beetje machtig bent. En dat voor Benelux als werkgebied (!?)... Als dat al jaren ongewijzigd is in de functiebeschrijving staat verklaart dat mogelijk ook waarom men vooralsnog zo lastig voet aan de grond in Wallonie lijkt te krijgen...
 
waar beginnen we dan, en waar stoppen we dan ?
Enig idee hoe dikwijls hier al een post gepasseerd is met :
-traag laden aan de suc .
-welke thuislader .
-hoog verbruik bij hoge snelheid in de kou met wind op kop .
-'ik heb een referralcode en die is xxxxx'
-ik wil een supercharger in Grobbendonk.:D

etc ...
;)

Ik stem ook voor Grobbendonk of Nijlen.

Jammer genoeg zie ik in Veghel nog geen SuC bewegingen.:)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik werk in op het bedrijventerrein naast de Postillion in Bunnik, kan bevestiging dat dit een goede lokatie is, ook dat het so.s vol staat bij grote bijeenkomsten of trainingen.

Duimen wat mij betreft want ideaal (kom uit Breda) voor een dag met veel klantbezoek en kantoor gecombineerd.
 
  • Like
Reactions: daud and Rqcg
Uitbreiding op komst in Dordrecht?
 

Attachments

  • BDE62465-B0D1-49B5-9E18-1E7AAC2A8F25.jpeg
    BDE62465-B0D1-49B5-9E18-1E7AAC2A8F25.jpeg
    288.2 KB · Views: 71
Een week geleden heb ik een telefonische melding gedaan van een tweetal stalls (uit mijn hoofd 1B+4A) die defect zijn @ Dordrecht. Vanuit de feedback van Tesla vernomen dat meerdere stalls niet goed werken en/of optisch beschadigd zijn en een deployment team gepland staat. Het zou ook kunnen zijn dat ze allemaal onderhanden genomen worden... Helemaal mooi is als er ook uitbreiding plaatsvindt.