Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Als je de A50 Noord<>Zuid rijd ligt Uchelen best wel uit de route. Dan is langs de A50 makkelijker.
Check, super nieuws! Ik rij regelmatig Eindhoven-Heerenveen via de A50 en dan ligt momenteel alleen Zwolle praktisch. Ben vorige keer nog via Naarden gestuurd op terugweg omdat het minder om was dan Ugchelen. Samen met Uden word ik hier dus heel blij van!
 
  • Like
Reactions: robertvg
Nog even een foto vanaf Van der Valk Apeldoorn (A50) met de ligging van de 20 nieuwe superchargers.
 

Attachments

  • 20200328_090038.jpg
    20200328_090038.jpg
    487.2 KB · Views: 83
Idd maar zoals al paar dagen terug aangegeven is dit wel een redelijke zorg aan het worden. Veel SuC’s zijn bij een vestiging van vd Valk en worden door dit soort maatregelen wel veel eerder getroffen dan een Fastned of Ionity locatie.

SuC Urmond is inmiddels weer deels geopend (en dat blijft voorlopig zo): er zijn 8 stallen beschikbaar. Waren tijdelijk afgesloten vanwege de voorbereidingen voor het zorghotel wat daar ingericht is.
 
  • Informative
Reactions: wooter
Net nog even langs SuC Rijswijk gefietst om te kijken hoe de vorderingen daar stonden. Was geen kip te bekennen, logisch omdat t hotel/restaurant gesloten is. Binnen een minuut werden we al op een erg onvriendelijke manier weggestuurd door een conciërge? op bordeelsluipers. Mag hopen dat dit niet de gastheer was... Toen wij zeiden dat we even naar de vorderingen van de nieuwe in aanbouw zijnde Supercharger kwamen kijken bevestigde hij nog net dat dat idd zo was maar dat we weg moesten wezen want het was verboden gebied ivm Corona:confused:. Doe dan gewoon het hek dicht. Gelukkig zit deze vlak naast mijn bedrijf dus zal ik hier zelden komen.

1BF4BFDD-4766-45A3-A461-D2AB57069DC5.jpeg
 
Net nog even langs SuC Rijswijk gefietst om te kijken hoe de vorderingen daar stonden. Was geen kip te bekennen, logisch omdat t hotel/restaurant gesloten is. Binnen een minuut werden we al op een erg onvriendelijke manier weggestuurd door een conciërge? op bordeelsluipers. Mag hopen dat dit niet de gastheer was... Toen wij zeiden dat we even naar de vorderingen van de nieuwe in aanbouw zijnde Supercharger kwamen kijken bevestigde hij nog net dat dat idd zo was maar dat we weg moesten wezen want het was verboden gebied ivm Corona:confused:. Doe dan gewoon het hek dicht. Gelukkig zit deze vlak naast mijn bedrijf dus zal ik hier zelden komen.

View attachment 526793

Er komt 1 in Rijswijk? Waar is dit?
 
Vandaag gezien dat 's Hertogenbosch/Rosmalen gewoon open is. Het Fletcher hotel is gesloten, ze hebben een deel van de slagboom gedemonteerd.
In Eindhoven is het Van der Valkhotel ook gesloten en de slagbomen gaan wel gewoon open, dus ook daar kan geladen worden.
In Uden, een brandhaard van corona, is de supercharger nog steeds in aanbouw. Er is niets veranderd sinds een maand.
 
Vandaag gezien dat 's Hertogenbosch/Rosmalen gewoon open is. Het Fletcher hotel is gesloten, ze hebben een deel van de slagboom gedemonteerd.
In Eindhoven is het Van der Valkhotel ook gesloten en de slagbomen gaan wel gewoon open, dus ook daar kan geladen worden.
In Uden, een brandhaard van corona, is de supercharger nog steeds in aanbouw. Er is niets veranderd sinds een maand.
Waar nu de brandhaarden zijn, zal de situatie het eerst normaliseren. (Maar kan nog wel even duren; “don’t hold your breath”.)
 
  • Like
Reactions: RoaldH
Today, 16 V3 Superchargers were boarded onto container ship Maersk Ohio from Gigafactory Buffalo en route to Rotterdam Netherlands. The ship is due to arrive April 6th.

vertaald:
Vandaag zijn 16 V3 Superchargers aan boord van het containerschip Maersk Ohio vanuit Gigafactory Buffalo gestapt op weg naar Rotterdam Nederland. Het schip zal op 6 april aankomen.
590287EA-73CC-4E05-9CF4-CAD44BD0C694.jpeg