Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Bizar beeld bij SUC Apeldoorn
BD83158B-B824-4CF3-AD1A-8D4B2F685691.jpeg
 

Attachments

  • 44072F80-3558-486D-B262-749574A88322.jpeg
    44072F80-3558-486D-B262-749574A88322.jpeg
    111.1 KB · Views: 38
  • Funny
Reactions: RobPet
Ja, inderdaad! Hopelijk heeft de eigenaar van die blauwe Model S wel eerst handschoenen aangedaan voordat hij de mogelijk besmette stekker heeft vastgepakt. Waaghalzerij ten top dit!

Alleen handschoenen?

1. Overall,
2. Mondmasker
3. Handen reinigen (3x Happy Birthday)
4. Veiligheidsbril
5. Handschoenen aan
6. Volgelaatsmaker
7. Stekker besproeien en ontsmetten.
8. En dan pas de stekker erin.

Tegen de tijd dat ik alles weer had uitgetrokken was de batterij vol. En begon het feest opnieuw...
 
  • Funny
Reactions: HWS
Ik zit met smart te wachten tot er in Bergen op Zoom of contreien een SC wordt geopend. Nu is er helemaal niets als je naar en van Zeeland rijdt. Voorheen reed ik naar Zeeuws-Vlaanderen via Antwerpen om daar te laden, maar nu de Belgen massaal huisarrest hebben aangevraagd en gekregen en wij Nederlanders als de eerste de beste crimininelen de grens niet over mogen kan dat ook al niet meer. Nu heb je alleen nog Fastned tussen Roosendaal en Breda aan de A58.
 
  • Like
Reactions: TM3LR
Ik zit met smart te wachten tot er in Bergen op Zoom of contreien een SC wordt geopend. Nu is er helemaal niets als je naar en van Zeeland rijdt. Voorheen reed ik naar Zeeuws-Vlaanderen via Antwerpen om daar te laden, maar nu de Belgen massaal huisarrest hebben aangevraagd en gekregen en wij Nederlanders als de eerste de beste crimininelen de grens niet over mogen kan dat ook al niet meer. Nu heb je alleen nog Fastned tussen Roosendaal en Breda aan de A58.

Je kan ook een Fastnedje pakken aan de A58 tussen Goes en afslag naar de Westerscheldetunnel. Zowel noord- als zuidzijde. En anders ff bij de snellader aan het obesitasplein in Goes.
 
  • Love
Reactions: pati07