Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Dacht dat Tesla de superchargers zouden aanbieden tegen kostprijs. Maar ja dat was denk een marketing verhaal. De dagprijzen zijn een stuk lager.
Dat zou vandaag leuk zijn. De uurprijzen zijn vandaag tussen 11:00 en 15:00 zwaar negatief. Zou een leuke stunt zijn als Tesla in die tijd zegt "kom gratis laden!". Ik weet niet wat voor contract zij hebben, maar als dat op de uurprijs gebaseerd is dan zouden ze daar flink geld mee kunnen verdienen.
 
Mijn auto staat te laden.
Had gisteren 14% over.
Dus verdien leuk vandaag.
Blij dat ik Dynamische tarieven heb.
Mijn gemiddelde prijs per kWh komt deze maand denk uit rond de 9 cent
Als je meer wil weten dan stuur mij maar een PB.

Zeker heel goed te doen als je een eigen laadpaal hebt.

E16F1235-307F-4C24-9488-FA3243E236F9.png
 
Morgen ook weer een aantal uur waar de spot prijs onder nul gaat.

Leuk grafiekje op Hoe meer PV en wind we neerzetten hoe meer dit voor gaat komen. Daar kun je met een elektrische auto echt voordeel van hebben, maar het risico is er natuurlijk ook dat je in de winter een keer 20 euro/kWh moet gaan betalen zoals in Frankrijk vorig jaar.
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Het viel me vandaag op dat de relatief nieuwe V3 SuC in Middelburg 2 (V2?) stalls heeft met zowel een CCS en type 2 kabel. Voornamelijk gebruikt door Duitse S-en trouwens. Is dat overal zo (die V2 stalls, niet die Duitsers)?
 
Last edited:
Het viel me vandaag op dat de relatief nieuwe V3 SuC in Middelburg 2 (V2?) stalls heeft met zowel een CCS en type 2 kabel. Voornamelijk gebruikt door Duitse S-en trouwens. Is dat overal zo (die V2 stalls, niet die Duitsers)?
Viel me niet op toen ik er 2 jaren geleden was. Vermoedelijk een aanpassing of extra stall voor Model S en X zonder CCS adapter?