You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laden was nog mogelijk, maar moet niet erger worden. Tijd voor de sticker squat om aan wat opvoeding te doen.Het wordt blijkbaar steeds erger... Laatste tijd waren de "laatste" paar stalls al regelmatig bezet (de stalls die tegen het hotel aanliggen). Hoewel het gigantisch asociaal is was er dan nog wel genoeg ruimte. Doet Tesla hier iets aan als je belt?
Of tijd voor Tesla om er iets aan te doen…….Laden was nog mogelijk, maar moet niet erger worden. Tijd voor de sticker squat om aan wat opvoeding te doen.
In dit geval ging het om ICE auto's. Ook Tesla kan daar op afstand vrij weinig aan doen. Alleen het personeel van de betreffende locatie (vaak bij een hotel) kan er iets van zeggen. En anders maar gewoon auto's laten wegslepen?Of tijd voor Tesla om er iets aan te doen…….
Ik weet niet of Tesla kan uitlezen wat voor auto er staat, maar als dit kan kunnen ze eenvoudig de merken/types met de laadpoort aan de verkeerde kant er uit filteren. Op basis daarvan kunnen ze de toegang weigeren omdat je niet voldoet aan de eisen die Tesla stelt als je er wilt laden.
Ik vraag me af hoe dat wettelijk zit. Er staat meestal geen officieel verkeersbord bij dat je daar niet mag parkeren als je niet aan het laden bent.In dit geval ging het om ICE auto's. Ook Tesla kan daar op afstand vrij weinig aan doen. Alleen het personeel van de betreffende locatie (vaak bij een hotel) kan er iets van zeggen. En anders maar gewoon auto's laten wegslepen?
Beroerde regel...
Dan ben ik meer een voorstander van deze aanpak:
Helemaal verkeerde topic uiteraard, maar dit trof ik vandaag in Zwitserland aan.
Enig idee of het helpt om Tesla over dit soort praktijken te informeren?
View attachment 800811
En dat is dan meteen een nadeel van laden aan hotels, die gaan echt hun hotelgasten niet voor het hoofd stoten.Ik weet niet of dit een privé parkeerplaats is, en of de politie dan ook komt optreden.
Als het bij een hotel of zo is, zou ik eerst aan het onthaal dit aankaarten.
Dat klopt:En dat is dan meteen een nadeel van laden aan hotels, die gaan echt hun hotelgasten niet voor het hoofd stoten.
De vraag is wie ze voor het hoofd stoten…. De ICE rijder die ook ergens anders kan parkeren of de EV rijder die daar wil laden?En dat is dan meteen een nadeel van laden aan hotels, die gaan echt hun hotelgasten niet voor het hoofd stoten.
Ik heb het toch ook wel meegemaakt in Apeldoorn bij Van der Valk, dat personeel de Ice-rijders actief wegstuurde bij de laadpalen....Zo kan het dus ookDe vraag is wie ze voor het hoofd stoten…. De ICE rijder die ook ergens anders kan parkeren of de EV rijder die daar wil laden?
Dit is bij Kriegstetten of niet?Helemaal verkeerde topic uiteraard, maar dit trof ik vandaag in Zwitserland aan.
Enig idee of het helpt om Tesla over dit soort praktijken te informeren?
View attachment 800811
Inmiddels 3 keer geweest, maar toen was er niets aan de hand. Wellicht nu het weer druk is met boekingen daar.Klopt inderdaad