You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kan je wel afvragen of bij accelereren een versnellingsgeluid kan helpen met het besef of je de juiste pedaal indrukt. Iemand van 75 is gewend het motorgeluid te horen bij de versnelling.
Collega die me het artikel doorstuurde: "Ja, maar dan moeten ze die Tesla's maar niet zo rap maken. Met een gewone auto was dat niet gebeurd"... .
Ben er maar niet verder op ingegaan.
Die zijn vernietigd.Of voor je paspoort je vingerafdrukken hebt moeten afstaan.....
Je kan je wel afvragen of bij accelereren een versnellingsgeluid kan helpen met het besef of je de juiste pedaal indrukt. Iemand van 75 is gewend het motorgeluid te horen bij de versnelling.
Het pasje is er als bewijs dat je toegang hebt tot bepaalde zones.Dient het pasje er niet voor om net de opslag van de fingerprint te voorkomen? Vandaar dat ze steeds beide vragen?
Je hebt natuurlijk gelijk, maar sommige mensen hebben nu eenmaal andere gewoontes ontwikkeld om op te letten. Zo ben ik iemand die veel op geluiden let die afwijken. Waarbij ik de Joe mode omarm vanwege het wat rustiger krijgen van de signalen. Wat dat betreft is een Tesla in zegen t.o.v. fossiel.Als je niet in de gaten hebt dat je accelereert als je het verkeerde pedaal intrapt ben je gewoon je rijbewijs niet waardig en is dit meer iets voor de periodieke rijbewijskeuring.
Anders zitten wij straks opgezadeld met een herriebak omdat anders een seniele boomer er niet mee kan rijden.
Ik ben het hier echt niet mee eens. De verkeerde pedaal indrukken komt meestal uit paniek. Ik ben 4x4 instructeur geweest en ik heb de meest koele kikkers in paniek zien raken. Ik heb een aantal keren een auto uit de versnelling moeten trekken en dat was niet bij seniele boomers.Als je niet in de gaten hebt dat je accelereert als je het verkeerde pedaal intrapt ben je gewoon je rijbewijs niet waardig en is dit meer iets voor de periodieke rijbewijskeuring.
Anders zitten wij straks opgezadeld met een herriebak omdat anders een seniele boomer er niet mee kan rijden.
Maar zou nog een geluidsignaal toevoegen dan nog helpen? Ik denk echt van niet.Ik ben het hier echt niet mee eens. De verkeerde pedaal indrukken komt meestal uit paniek. Ik ben 4x4 instructeur geweest en ik heb de meest koele kikkers in paniek zien raken. Ik heb een aantal keren een auto uit de versnelling moeten trekken en dat was niet bij seniele boomers.
Ik ben het hier echt niet mee eens. De verkeerde pedaal indrukken komt meestal uit paniek. Ik ben 4x4 instructeur geweest en ik heb de meest koele kikkers in paniek zien raken. Ik heb een aantal keren een auto uit de versnelling moeten trekken en dat was niet bij seniele boomers.
Maar zou nog een geluidsignaal toevoegen dan nog helpen? Ik denk echt van niet.
Een geluidsignaal helpt inderdaad niet dat bedoelde ik ook niet. Ik ben het ook niet eens met jouw opmerking dat de koele kikkers in een situatie gebracht werden waar ze nog niet aan toe waren. Net als jouw voorbeeld van duikers heb je niet alles onder controle als instructeur. Vandaar dat de eerste duiklessen ook vaak gegeven worden in een zwembad of ander ondiep helder water. En ook beginnende duikers kunnen heel onverwacht in paniek raken. Dat zou jij ook moeten weten.Precies dit, als je denkt dat dat werkt heb je geen idee hoe zoiets werkt. Mensen in paniek, komen in een situatie die boven hun comfortzone / competentie zit.
Ze hebben daar geen enkele intellectuele macht meer over hun functioneren en dus helpt een geluid ook niet.
Als dat reeds bij een normale situatie zo is dan hoor je niet meer in een auto.
Jouw zogenaamde koele kikkers zijn in een situatie gebracht waar ze nog niet aan toe waren anders raakte ze niet in paniek.
Als je dat in een 4x4 doet als instructeur dan beperkt dat zich meestal alleen tot blikschade, doe je dat zoals ik heb gedaan als instructeur bij het duiken dan kan je het mortuarium bellen en dus moet je daarvoor de ervaring geleidelijk opbouwen.
Een geluidsignaal helpt inderdaad niet dat bedoelde ik ook niet. Ik ben het ook niet eens met jouw opmerking dat de koele kikkers in een situatie gebracht werden waar ze nog niet aan toe waren. Net als jouw voorbeeld van duikers heb je niet alles onder controle als instructeur. Vandaar dat de eerste duiklessen ook vaak gegeven worden in een zwembad of ander ondiep helder water. En ook beginnende duikers kunnen heel onverwacht in paniek raken. Dat zou jij ook moeten weten.
De voet staat op de vermogenpedaal en de hersenen denken dat hij op de rempedaal staat. Omdat de wagen niet doet wat de hersenen verwachten, remmen, denken de hersenen dat de pedaal niet hard genoeg ingeduwd wordt en geven opdracht om nog wat harder te duwen.
Combineer dit met het willen schrap zetten omdat er een ongeval aan het gebeuren is en die voet is niet meer van de pedaal te krijgen.
Ik zou er ook nog een virtuele koppeling bij doe voor iedereen die gewend is om dit pedaal langzaam te laten opkomen en zo de versnelling te controleren.Je kan je wel afvragen of bij accelereren een versnellingsgeluid kan helpen met het besef of je de juiste pedaal indrukt. Iemand van 75 is gewend het motorgeluid te horen bij de versnelling.
En een virtuele versnelling, zodat je gradueel versnelt, even de versnelling wegvalt totdat de koppeling pakt en door versnelt naar de volgende shiftIk zou er ook nog een virtuele koppeling bij doe voor iedereen die gewend is om dit pedaal langzaam te laten opkomen en zo de versnelling te controleren.
en dan natuurlijk met een 'comfort' en een 'sport' stand waarbij je bij de laatste kortere maar fellere schokjes krijgt...En een virtuele versnelling, zodat je gradueel versnelt, even de versnelling wegvalt totdat de koppeling pakt en door versnelt naar de volgende shift
een virtuele versnelling, zodat je gradueel versnelt, even de versnelling wegvalt totdat de koppeling pakt en door versnelt naar de volgende shift
Ik zie het al. Wij zijn veel creatiever dan die suffe developersen dan natuurlijk met een 'comfort' en een 'sport' stand waarbij je bij de laatste kortere maar fellere schokjes krijgt...
Aangezien je je id altijd bij moet hebben en meestal je ook een credit/debet card op je hebt, is het een kleine moeite om daar idd ook je keycard bij te steken, niet? En als dat niets was, bij dezeDat is wel zeer vervelend:
Heel wat Tesla’s urenlang onbruikbaar door serverprobleem bij automaker
Sommige eigenaren van een Tesla hebben urenlang geen gebruik kunnen maken van hun voertuig. De oorzaak was een serverprobleem bij de automaker waardoor de chauffeurs hun elektrische auto niet konden openen of starten met hun smartphone. Als zij hun autosleutel niet bij zich hadden konden ze...www.hln.be
Ik moet toegeven dat ik mijn keycard ook niet altijd mee heb. Sinds de batterij van mijn gsm eens 1% SoC had, probeer ik wel altijd de kaart mee te nemen.
Dat is wel zeer vervelend:
Heel wat Tesla’s urenlang onbruikbaar door serverprobleem bij automaker
Sommige eigenaren van een Tesla hebben urenlang geen gebruik kunnen maken van hun voertuig. De oorzaak was een serverprobleem bij de automaker waardoor de chauffeurs hun elektrische auto niet konden openen of starten met hun smartphone. Als zij hun autosleutel niet bij zich hadden konden ze...www.hln.be
Ik moet toegeven dat ik mijn keycard ook niet altijd mee heb. Sinds de batterij van mijn gsm eens 1% SoC had, probeer ik wel altijd de kaart mee te nemen.